Iemand in Terneuzen die mij een dienst wil bewijzen?

Started by Rondr, May 12, 2018, 10:42:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mijkie

Dat is wel het beste idd en doe ik normaal ook, deze keer liep t anders ......
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

reza

Balen zeg..
Succes met je verhaal. Ik hoop van harte dat je je centen terug kan halen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Erik

Hij kan altijd nog een katvanger gebruiken dan legitimeert die zich wel en ben je geld alsnog kwijt.

Leeftijd hoelang iemand al lid is zegt idd niet altijd wat zijn meer fraudegevallen van bekend, of ze dan gehackte account gebruiken geen idee.

Afwachten maar of geld nog terugkomt.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

mijkie

Inmiddels bij oom agent beland voor aangifte. ...

Direct naar de stichting online betaalplatform sturen en hopen op t beste !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

En t beste is gebeurt, geld komt retour !!!!!!!

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

RubenV.

Quote from: BernHardN on May 16, 2018, 07:59:49
Mooi klote dit! maar ook vreemd voor iemand die al 11 jaar actief is op MP.

Zo'n marktplaats account kan je ook overnemen/hacken. Ik heb dit bij Audiogon ook al een keer meegemaakt. Verkoper was al erg lang actief en had goede feedback, maar zijn account bleek gehacked.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

mijkie

Quote from: mijkie on May 17, 2018, 14:42:38
En t beste is gebeurt, geld komt retour !!!!!!!

binnen een dag, weer keurig op mijn rekening !!

Wat heb ik hiervan geleerd, niet zomaar geld overmaken, stichting Online Betaalverzoeken is er niet voor niets dus, gewoon ophalen !!

Wat mij verbaasde is, dat je een transactie niet on-hold kunt zetten of annuleren, heb de vraag ook gesteld maar, tot op heden geen reactie .....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Witalik

Ze doen zelfs moeilijk om die accounts te wissen. Dat wisten ze mij te vertellen toen ik opgelicht was met concert kaartjes. Account was ook al 9 jaar actief.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

mijkie

Dat gaat via MP, waar ik het over heb, gaat over dat platform

Ik vind, als er een vermoedden is van oplichting, een betaling on hold gezet moet kunnen worden

Net als dat ik vind, als er sprake is van oplichting, dat t account opgeheven moet worden of de eigenaar moet goed bewijs op tafel kunnen leggen van hacken of 1-malige actie ....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

knubbe

Quote from: mijkie on May 19, 2018, 10:50:26
binnen een dag, weer keurig op mijn rekening !!

Wat heb ik hiervan geleerd, niet zomaar geld overmaken, stichting Online Betaalverzoeken is er niet voor niets dus, gewoon ophalen !!

Wat mij verbaasde is, dat je een transactie niet on-hold kunt zetten of annuleren, heb de vraag ook gesteld maar, tot op heden geen reactie .....

Sta op t punt om ies te kioen via MP wat net tever rijden is.
Begrijp ik het goed dat via zo'n online betaalverzoek het dus een stuk minder risico met zich meebrengt?
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

mijkie

#61
Je kunt ook voor de optie, gelijk oversteken kiezen !

maak even een print screen van advertentie en van de woonplaats die aangegeven wordt, evt gebruik makend van de kaart-functie in MP voor het geval je weet nooit [emoji1]

Is er geen forumlid die in de buurt woont ?
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

knubbe

Zie het idd ja, even nagelezen. Bedankt.
Zijn wel positieve verbeteringen van marktplaats!
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

mijkie

Quote from: knubbe on May 19, 2018, 22:44:32
Zie het idd ja, even nagelezen. Bedankt.
Zijn wel positieve verbeteringen van marktplaats!

het is helaas nodig, er zijn blijkbaar mensen die nooit genoeg hebben of geen zin hebben om ervoor te werken .....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Marcel.B

Ik laat alleen versturen als er bij staat dat het bankrekeningnr en telefoonnr gecontroleerd en geverifieerd is en een aantal jaren op mp actief is, en dan vraag ik nog steeds eerst waar ik het kan ophalen zodat ik een adres heb en laat het daarna toch versturen.
Samsung QE85QN95B, Arcam SA30,  Kef R11 ,HTPC Streacom F12  ,RTX 4070, VU+ Duo se 4K, Audioquest Rocket 11,

fasteddie

En hoe is nu afgelopen....of nog steeds onderweg?

mijkie

Quote from: mijkie on May 17, 2018, 14:42:38
En t beste is gebeurt, geld komt retour !!!!!!!

Zoiets

Heb dus uiteindelijk mijn geld terug gekregen !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Erik

trouwens van de week in de krant. oplichter vrijgesproken omdat hij zijn echte naam gebruikte tijdens het oplichten dan is het geen oplichting zei de rechter en sprak de dader vrij en iedereen kon fluiten naar zijn geld.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

fasteddie


Cobraatje

Quote from: Erik on July 17, 2018, 00:27:44
trouwens van de week in de krant. oplichter vrijgesproken omdat hij zijn echte naam gebruikte tijdens het oplichten dan is het geen oplichting zei de rechter en sprak de dader vrij en iedereen kon fluiten naar zijn geld.

Heb je meer info over de uitspraak?
Oplichting is geen oplichting omdat de naam klopte, klinkt wel erg vreemd.

gerard1

#70
Quote from: Cobraatje on July 17, 2018, 09:30:58
Heb je meer info over de uitspraak?
Oplichting is geen oplichting omdat de naam klopte, klinkt wel erg vreemd.

https://www.waldnet.nl/wn/nieuws/58806/Oplichter_gebruikt_zijn_eigen_naam:_vrijspraak.html

En nog veel meer van dat moois ;D
https://www.google.nl/search?q=oplichter+vrijgesproken&rlz=1CAACAV_enNL760NL762&oq=oplichter+vrijgesproken&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Zowiezo is de nederlandse rechtspraak vreemd, met bijna alles.