Iemand in Terneuzen die mij een dienst wil bewijzen?

Started by Rondr, May 12, 2018, 10:42:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Contour

Wat ook kan, is dat hij meerdere nodes in bezit heeft, wellicht uit een diefstal, en ze daardoor aan meerdere personen kan verkopen.

mijkie

ik heb meerdere partijen benaderd over deze actie en ga het beleven, hou jullie op de hoogte ....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Contour

Wat zegt de verkoper nu dan? Gaat hij hem versturen? Of is het contact verbroken?

chansig

Chrisvlis woont toch vlak bij Terneuzen ? Neemt een duiktank mee en slaat hem daarmee op zijn knar.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Achiel

Ben wel benieuwd naar het adres, daar kan ik veel van zeggen wat voor buurt het is.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

Contour


mijkie

#31
Yup

de verkoper heeft zijn centen nog niet gekregen, dat hangt nog bij Online betaal-platform en dit was hun reactie :

Ik heb het account van de verkoper bekeken en zie dat er nog openstaande uitbetalingen voor hem/haar staat. Deze worden vastgehouden, omdat er een aanvullende persoonsverificatie vereist is.

Wanneer deze verkoper de persoonsverificatie succesvol heeft voltooid en de controle met succes is afgerond zullen de openstaande betalingen aan de verkoper worden overgeboekt.

hij heeft het nog niet maar, om het te cancellen en retour te krijgen van deze stichting, valt niet mee, ik moet daarvoor aangifte doen en aangezien ik voor oom agent, niet alles van deze man afweet, is aangifte ook niet mogelijk online  [emoji49][emoji49][emoji49][emoji49][emoji49]

Zoiets, ik heb nog hoop maar, wordt wel minder maar, doordat hij zichzelf bloot moet geven dmv de persoonsverificatie, begrijp ik waarom hij zijn poen niet heeft of voorlopig krijgt !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

mijkie

Online betaalplatform, die zitten tussen een betaling bijvoorbeeld, van Marktplaats

Zo hoef je je bankgegevens niet te delen

Rekenen ze 0,40 euro voor
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

chansig

Weet de verkoper dit dan.ook ?

Of zit die gewoon te wachten totdat het geld op zijn rekening gestort wordt ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

mijkie

#35
Daar heeft hij meerdere mailtjes van gehad .....

Ik neem aan dat je er in ieder geval 1 leest
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

reza

Waarom spreek je niet met hem af, dat je je product op komt halen? Misschien heb ik het een en ander gemist...
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

mijkie

Hij reageert niet meer, op meerdere mensen niet en niemand heeft tot nu toe zijn adres gekregen

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Contour

De marktplaats ad is nu ook weg lijkt het...

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

mijkie

375 ..... maar, ik denk niet dat hij zich meer meldt bij online betaalplatform
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Witalik

Wat een ellende ! Maar je hebt dus van te voren het volledige bedrag op zijn bank over gemaakt ? Of via een andere manier waardoor je dacht dat het tegelijk oversteken zou zijn ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

mijkie

Dat ging via een betaalverzoek van Marktplaats !
Een derde partij zit tussen de betaling zodat je bankgegevens niet hoeft te delen maar, om het geld te ontvangen, moet de verkoper zich wel legitimeren en dat zal deze meneer naar alle waarschijnlijkheid niet doen !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

BernHardN

Mooi klote dit! maar ook vreemd voor iemand die al 11 jaar actief is op MP.

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Cobraatje

Erg vreemd dat de verkoper het betaalverzoek mag gebruiken zonder dat de benodigde gegevens zijn gecheckt.
De bedoeling van dat systeem lijkt mij dat er eerst een verificatie van de gegevens van de verkoper is, voordat hij een betaalverzoek via Marktplaats mag gebruiken.
Enige wat ik mij kan voorstellen is dat hij aan de €1500,- transacties per jaar zit en dan zijn er extra verificaties nodig.

Gelukkig is het geld er nog en met een inleveren van een aangifte krijg je het terug?

mijkie

Als hij zich niet meld, zal ik mijn geld terug krijgen van online betaalverzoek maar, bij aangifte heb je alle gegevens nodig

Adres, volledige naam etc, dat wordt een dingetje [emoji37]

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

martien

Hoe lang is de wachtperiode? (Om je geld terug te krijgen)

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

reza

Ik ga altijd persoonlijk iets ophalen voordat ik iets betaal. Vorige week had ik op mp een uhd schijf van bladerunner 2049 gezien voor een tientje. Ik al meerdere mailtjes over en weer gestuurd. Contact verliep prima, toen ik schreef dat ik hem de volgende dag wel wilde ophalen reageerde hij nergens meer op, ook zijn telefoonnummer doet het niet meer.
Ik ga echt alles zelf ophalen voordat ik iets betaal.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"