Iemand in Terneuzen die mij een dienst wil bewijzen?

Started by Rondr, May 12, 2018, 10:42:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rondr

Ik kan via MP een Bluesound Node 2 kopen van iemand in Terneuzen. Een autorit vanuit mijn woonplaats Breda naar Terneuzen komt me nu niet gelegen en ik vind het bedrag te groot om zomaar over te maken en te vertrouwen op de goede bedoelingen van de verkoper. De verkoper wil geen gebruik maken van de optie "gelijk oversteken" van MP, heeft er een slechte ervaring mee.

Daarom, onder het mom van "niet geschoten is altijd mis":
Is er een forumlid uit Terneuzen die me een dienst wil bewijzen door de Node voor mij op te halen en naar mij wil opsturen?
NAD M10v2 - Scan Speak Reference Monitor SE - Dynaudio Stand 4 - BK Gemini 2 - W&M LS-03

mijkie

#1
Die heb ik donderdag al betaald .....

Heb je PM gestuurd !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Rondr

NAD M10v2 - Scan Speak Reference Monitor SE - Dynaudio Stand 4 - BK Gemini 2 - W&M LS-03

Contour

Fijne verkoper, iets 2x verkopen, ik hoop dat je je geld niet kwijt bent Mijkie..

mijkie

Ik hoop ook dat het goedkomt en ik niet naar Terneuzen hoef .....

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Contour

Weet je zijn adres dan, of kan je dat achterhalen?

mijkie

Quote from: VlisChris on May 12, 2018, 19:11:19
Maar eens gevraagd of die nog te koop is :D

ik heb wederom contact gehad met verkoper, staat voor mij gereserveerd en hou jullie op de hoogte !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Contour

Ik ben benieuwd of VlisChris hem alsnog kan kopen!  ;D

VlisChris

Ik dus ook :D
Hij staat wel op gereserveerd. Dat helpt me hopen dat ik "naast het net vis" :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

mijkie

#10
zal dit helpen om dit tot een goed einde te breien, heb mijn twijfels ......

Ik heb hierover met Rondr ook al contact gehad .....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Tinus_

Tjonge..... uurtje sturen afrekenen en weer terug, ik zie het probleem niet zo.
:baaa:
Rebuilding my HT

BJF

Vanmorgen ook even gevraagd of de Node nog beschikbaar is.
Antwoord: "Ja, zou eind aankomende week opgehaald worden maar als u eerder kunt is hij van jou."
NAD M10 V2
Elac FS247

VlisChris

Ik krijg geen reactie :D
Persoonlijk zou ik wegblijven bij deze verkoper ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Contour

Best raar, mijkie heeft al betaald, maar BJF kan hem komen ophalen...

Dit lijkt een rasechte oplichter, ik vrees voor je cenjes mijkie!

Gr. Walter

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

Heb BJF al een PM gestuurd hierover, ik hoop op t veste maar, vrees t ergste .....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Pjotr27

Wordt tijd voor een schandblok. Dit is niet de manier waarop je zakendoet. En het geld staat toch al op zijn rekening neem ik aan? Waarom dan toch nog aan iemand anders aanbieden?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

chansig

Omdat het een oplichter is ? De wereld en dus ook MP vol zit met boefjes ?

En wie wil je aan de schandpaal nagelen ? Die verkoper ? Die uit Terneuzen komt ?

Succes.

Mijkie balen en nog eens enorm balen...meer is er niet te zeggen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Oplossing lijkt mij:  met BJF meegaan en nog twee gasten erbij en dan de verkoper zijn oren eens wassen...

Gr. Walter

chansig

 :D

Waar ga je heen dan ? Sorry hoor....maar beetje naïef. Of de verkoper is nog veel meer naïef dat kan ook nog.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Nou, ik nam aan dat als BJF aangeeft hem te komen ophalen, dat de verkoper zijn adres zal doorgeven, maar misschien is die dan ineens al 'verkocht' inderdaad.

Contour

De verkoper is al wel 11+ jaar aktief op markplaats, met geverifieerde gegevens, dat zou je bij een oplichter dan weer niet verwachten...?

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

Quote from: Contour on May 13, 2018, 17:32:12
De verkoper is al wel 11+ jaar aktief op markplaats, met geverifieerde gegevens, dat zou je bij een oplichter dan weer niet verwachten...?

dat idee had en heb ik ook ......
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6