Disney Studio's

Started by searcher, April 30, 2004, 18:53:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher

Gisteren zijn we teruggekomen uit Disney Land Parijs.
Ik ben eerlijk om te vermelden dat ik niet stond te trappelen om hier heen te gaan.
De prijzen rijzen de pan uit zeker voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Maar goed gezien onze persoonlijke omstandigheden en een verlaat 12 1/2 jarig huwelijksfeest viering was ik wel aan break toe,.........

Het Disney studio park maakte me wel heel nieuwsgierig en heeft een goede indruk achtergelaten evenals de stuntshow.
Ik vertel hier niet teveel immers naar mijn mening is dan het nieuwe eraf voor de degene die nog moeten gaan.
De theaters lieten me weg dromen om eens een aparte HT ruimte te mogen krijgen.

Toch  ben ik onder de indruk van de HT opstellingen die ik hier bij de forum leden heb mogen aanschouwen en ik durf zelfs te zeggen dat deze concurreren en zeker op audio gebied zelfs overtreffend zijn.

Ik had het geluk dat de wachtrijen zeer kort waren < 10 min in beidde Disney parken.

Ik twijfelde zoals gezegd enorm maar ik raad het een ieder aan.
Neem wel eten en drinken mee want de prijzen binnen het park zijn van den gekke,.....


                                                                                                    MvrGr Searcher

                                                                                                 



Rogier1988

Toeval.. ik heb net verlatings kamp gehad.. en ben donderdag ook naar Euro disney geweest... maar ik heb er ook niet staan springen... wij hebben 3 dagen in parijs overnacht.. en toen euro - disney enz.. trouwens dat gedoe met de eifel toren was mooi ''flikker lampjes'' hahaha:D

Mvg
Rogier

VlisChris

Disneyland Paris is erg 8) 8) 8)
Is de Mainstreet Parade er nog?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.