Hifiman HE-400i

Started by B-art, May 5, 2018, 17:05:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-art

Het valt mij op hoeveel Hifiman HE-400i er te koop staan op marktplaats en andere fora. Wat is er mis met deze hoofdtelefoon?
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

chansig

Niets, ws goedkoop gekocht via Amazon en nu met winst verkopen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

B-art

Met een gemiddelde van 250 euro zijn ze een koopje op de tweedehands markt. Ga het overwegen. Iemand ervaring met deze hoofdtelefoon?
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

chansig

#3
Yep..gewoon een uitstekende koptelefoon. Weinig mis mee. Helemaal niets eigenlijk.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fasteddie


bmateijsen

Quote from: B-art on May  5, 2018, 17:16:05
Met een gemiddelde van 250 euro zijn ze een koopje op de tweedehands markt. Ga het overwegen. Iemand ervaring met deze hoofdtelefoon?

Je kan hem ook eerst komen luisteren en vergelijken bij ons met evt. andere hoofdtelefoons, zodat je ook goed advies krijgt.
Onze demo is ook te koop. Zeer weinig gebruikt en komt compleet met doos. Zie https://beterbeeldengeluid.nl/product/hifiman-he400i/

Achiel

Quote from: bmateijsen on May 22, 2018, 15:16:30
Je kan hem ook eerst komen luisteren en vergelijken bij ons met evt. andere hoofdtelefoons, zodat je ook goed advies krijgt.
Onze demo is ook te koop. Zeer weinig gebruikt en komt compleet met doos. Zie https://beterbeeldengeluid.nl/product/hifiman-he400i/

Zou het niet netjes vinden bij jullie te komen luisteren en daarna tweedehands op marktplaats te kopen  ;D
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

bmateijsen

Quote from: Achiel on May 22, 2018, 16:17:23
Zou het niet netjes vinden bij jullie te komen luisteren en daarna tweedehands op marktplaats te kopen  ;D

Nee, dat zou ik ook niet leuk vinden. Als er bij ons geluisterd wordt, dan heb je gelijk niet 1 hoofdtelefoon, maar meerdere hoofdtelefoons die je kan beluisteren. Voor de hifiman 400i geldt dat wij nog een stuk garantie geven en dat heb je niet op een tweedehands exemplaar.

B-art

Quote from: bmateijsen on May 22, 2018, 16:53:05
Nee, dat zou ik ook niet leuk vinden. Als er bij ons geluisterd wordt, dan heb je gelijk niet 1 hoofdtelefoon, maar meerdere hoofdtelefoons die je kan beluisteren. Voor de hifiman 400i geldt dat wij nog een stuk garantie geven en dat heb je niet op een tweedehands exemplaar.

Prima,
Ik kom binnenkort even langs voor een luistersessie.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

bmateijsen

Quote from: B-art on May 24, 2018, 10:17:46
Prima,
Ik kom binnenkort even langs voor een luistersessie.

Leuk!

rassama

Quote from: B-art on May 24, 2018, 10:17:46
Prima,
Ik kom binnenkort even langs voor een luistersessie.
Garantie heeft wel meerwaarde met Hifiman want de grootste kritiekpunt is dat er wel een wat stuk gaat.