Er moet me toch wel iets van het hart....

Started by J.A.F._Doorhof, May 5, 2018, 09:26:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sirius666

#25
Quote from: Dirc on May  7, 2018, 15:22:32
Ik ben het met je eens hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik probeerde alleen aan te geven waarom dingen soms niet exact volgens de regels gaan en zie dat niet altijd als direct een noodzakelijke mod ingreep.

Die regels zijn er juist om ervoor te zorgen dat grenzen niet op worden gerekt. Waarom zou ik jou moeten geloven als je zegt dat jouw product in nieuwstaat is? Wellicht vind jij haarkrasjes niet erg (zelf wel eens met een telefoon gehad) of 'vergeet' je een deukje aan de achterkant (zie je toch niet) te melden.

Op Marktplaats plaats ik wel eens advertenties en volgen foto's binnen 1-2dgn. Hier zorg ik altijd dat eigen foto's al gemaakt zijn. De forumregels voor de Markt heb ik nooit gelezen. Een korte blik in de Markt leert m.i. al wat van je verwacht wordt. Maar goed. Op MP kom je wel eens wonderlijke ads tegen dus is het niet vreemd als je hier ook bij tijd en wijle een rot appeltje tegen komt :D

Wellicht kunnen er stickies met korte instructies in elke sectie worden geplaatst?

Ik las wat over de advertentie van een horloge. Dat trekt ongetwijfeld minder views dan hifi gerelateerd spul dus is de kans kleiner op een rtm....


VlisChris

#26
Quote
Wellicht kunnen er stickies met korte instructies in elke sectie worden geplaatst?

Dat is in mijn tijd geprobeerd. De realiteit is dat regels en uitleggen gewoon niet gelezen worden.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Edliver

#27
Ben actief (als lid ) op enkele fora,en er zijn er goede en minder goede,één ding weet Ik = deze worden voor +/-10% door administrators
en enthousiasten gemaakt ( waar Ik enkel maar respect en dank voor heb ) en voor +/-90% door leden,en deze laatsten maken of kraken een forum.
Voor alles zijn regels,en het zit ergens in de mens ingebakken deze (ongewild of bewust) te negeren / overtreden,en dit is aan de 90% hun verantwoordelijkheid wat de uitkomst gaat zijn.
Ik vind dit een zeer goed forum waar Ik bijna dagelijks van leer en geniet,wel passief mede door mijn prille ervaringen met "echt" HT gebeuren maar Ik hoop dat Ik dit nog lang mag en kan  blijven volgen.
Edd
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

Bas Akkerman

Gewoon lekker mee posten hoor, niet te bescheiden zijn. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten