Oude sticky topics, dubbele boards en andere verbeteringen tbv de forumstructuur

Started by jasjenl, May 18, 2018, 12:11:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jasjenl

Het valt me op dat er in heel veel subfora hier op htforum nog sticky topics staan die inmiddels al zo oud zijn dat ze echt niet meer nuttig zijn. Bijvoorbeeld https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129113.0, maar zo zijn er nog genoeg andere te vinden. Is het een idee om een keer de bezem te halen door alle achterhaalde stickies? Dat maakt de forums een stuk overzichtelijker :)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Bas Akkerman

Quote from: jasjenl on May 18, 2018, 12:11:54
Het valt me op dat er in heel veel subfora hier op htforum nog sticky topics staan die inmiddels al zo oud zijn dat ze echt niet meer nuttig zijn. Bijvoorbeeld https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129113.0, maar zo zijn er nog genoeg andere te vinden. Is het een idee om een keer de bezem te halen door alle achterhaalde stickies? Dat maakt de forums een stuk overzichtelijker :)
Goed signaal, gaan we naar kijken! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

VlisChris

Quote from: Bas Akkerman on May 18, 2018, 12:34:31
Goed signaal, gaan we naar kijken! :thumbs-up:

En dan nog eens mijn paradepaardje van overbodige boards verwijderen en samenvoegen. En het wordt weer wat opgeruimder :tongue2:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bas Akkerman

Quote from: VlisChris on May 18, 2018, 12:52:49
En dan nog eens mijn paradepaardje van overbodige boards verwijderen en samenvoegen. En het wordt weer wat opgeruimder :tongue2:
Ook goed signaal. We gaan zien wat we hier mee kunnen/moeten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

solitaire

Quote from: VlisChris on May 18, 2018, 12:52:49
En dan nog eens mijn paradepaardje van overbodige boards verwijderen en samenvoegen. En het wordt weer wat opgeruimder :tongue2:

met een 'opgeschoonde' site doet de zoek-funktie het dan misschien ook beter, want nu krijg ik vaak een time out melding ...
Hinterm Horizont geht's weiter.

VlisChris

Ik gok dat dat niks te maken heeft met met het aantal boards eigenlijk.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bas Akkerman

Quote from: solitaire on May 18, 2018, 13:02:41
met een 'opgeschoonde' site doet de zoek-funktie het dan misschien ook beter, want nu krijg ik vaak een time out melding ...
Dat lijkt me ook sterk. Maar uiteraard is dit ook een puntje waar we naar kijken.

Ik zal de topictitel iets aanpassen trouwens.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

solitaire

Het lijkt soms alsof het aantal boards waarin gezocht moet worden van invloed is op deze 'time out melding' (meer boards = grotere kans). Maar dat is m'n gevoel, ik heb nooit getimed (en ik weet hoe het is met subjectieve onderbouwingen op dit forum :sarcasm: ;)).
Hinterm Horizont geht's weiter.