Nieuw dealerschap M-Way Cables

Started by vik, May 4, 2018, 09:11:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maximus_Aurelius

Mooi aanbod Vik dat iemand ze thuis kan testen  :thumbs-up:.
Ik denk alleen dat het iets meer tijd nodig heeft als een dag( paar uur).

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

vik

Dat is uiteraard geen probleem dus mogelijk.  ^^


Quote from: Maximus_Aurelius on August 20, 2018, 13:37:04
Mooi aanbod Vik dat iemand ze thuis kan testen  :thumbs-up:.
Ik denk alleen dat het iets meer tijd nodig heeft als een dag( paar uur).
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De thuis demo service geldt uiteraard nog steeds  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Ben door Viktor in aanraking gekomen met deze kabels.

Door een tip van hem of ik de M-Way NTRL xlr wilde uitproberen.
Ik gebruikte de AQ Earth op de fronts en de Water op de center, was hier ook zeer tevreden over.

De M-Way's aangesloten op deze 3 speakers en begon te luisteren. Het klonk anders het klonk aangenamer maar beter?

De M-Way's gaf een iets warmer en een betere soundstage in het midden gebied.
Ik was niet overtuigd om gelijk over te stappen, immers de AQ Earth waren best wel dure kabels en had geen zin om hier weer geld in te stoppen.
Toch bleven de M-way's in mijn hoofd spoken, ik wilde de M-Way 3DW ref eens te beluisteren, dit had ik beter niet kunnen doen  :nopompom: ik was verkocht. Deze kabels overtroefde mijn huidige kabels zo erg dat ik deze niet kon laten liggen.

Op stereo geven ze een zo goede soundstage dat het net lijkt dat je er midden in zit, door de diepte is de plaatsing goed merkbaar.

Heb nu bijna al mijn interlinks vervangen door de 3DW ref stereo en de 3DW voor surround.

Ik zou zeggen ga op het aanbod in om deze eens te kunnen lenen, maar wel op eigen risico ;)

Bedankt Viktor voor deze mooie upgrade
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

rkwinkel

Het klopt, dankzij de xlr kabels via Vic , m way, is mijn hele set tot leven gekomen. Ik ben compleet verrast dat een kabel zo'n verschil kan geven. Was zeer sceptisch, maar mede dankzij deze kabels heb ik mijn mening bijgesteld.

vik

Mooie berichten zo op de zondag morgen.

Geniet ervan heren!  :coffee:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

anton

Ben de laatste maanden samen met Viktor flink bezig geweest om mijn set stap voor stap te verbeteren/fijntunen. De ene verandering pakt dan eens een keer heel matig uit, de andere geeft weer een spektakulaire verbetering, klinkt vast wel bekend veronderstel ik.
Op kabelgebied had ik eigenlijk nog nooit veel gedaan. Viktor heeft me al regelmatig gevraagd eens de mway kabels uit te proberen en afgelopen week stuurde hij me enkele sets xlr interlinks toe van het type 3dw reference. Nu moet ik zeggen dat ik van te voren ffe gekeken had wat dit ging kosten dus ik had me heilig voorgenomen dat ik absoluut geen of uiterlijk een minimaal verschil zou horen :angel:.
Na een week luisteren heb ik 7 xlr 3dw reference voor de grondlaag besteld en 4 maal 2dw interlinks voor de atmos speakers......
Op mijn set gaven die kabels een verbetering van de geluidsbeleving die ik van ze lang zal ze leven niet voor mogelijk heb gehouden, de stage ging nogmaals tig keer groter worden, details nogmaals duidelijker/scherper en ga zo maar door..........het Cinemike effect dat ik al meerdere malen in andere topics heb geroemd wordt factor 2 opgeblazen.
Klinkt overdreven ?????? Viktor stuurt ze je zo toe om uit te proberen !! Hearing is believing!
Viktor bedankt voor de service :clapping:, ik stuur ze maandag retour en hoor graag wanneer mijn sets klaar zijn.
Ik nodig forumgenoten graag bij deze uit voor een demo  :coffee:

vik

Jij bedankt Anton.  :thumbs-up:

Je pakt het gelijk goed aan met de 3DW Reference voor de complete grond laag (7 kanalen). Overigens voor de Atmos kanalen krijg je de 3DW XLR. Gaat aanzienlijk verder als de 2DW lijn.

Tot nu toe heb ik elke klant kunnen overtuigen ik bedoel de klant zich zelf  :music:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

denoontje

Dan wordt het nu echt tijd voor foto's anton[emoji48]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

anton

Wilde foto,s hier laten zien als de subs erbij staan, duurt nog ffe  >:D.
Gaat helemaal goed komen,  ;D ;D

anton

Gisteren de kabels geinstalleerd en gisteravond de uhd Deadpool bekeken, wat zal ik zeggen........... :angel:.
Je zit nu op het puntje van de stoel, zo erg zit je in de film.......I,m in heaven :wub: :wub:.
Dank je Viktor voor de upgrade !!

vik

Leuk om te lezen Anton en veel plezier.

Geen Siltech of Crystal Cable of nog duurdere kabels die ik heb ervaren die dit niveau bereiken van de M-WaY 3DW Ref. Over de naam 3DW is echt niets over gelogen. Die ruimtelijkheid is letterlijk 3DW (3 Dimensional WaY) klinkt heel natuurlijk met veel "lucht" en een behoorlijke druk in het laag. 

Nog even en dan het volgende project T-1500/1800 test fase  :headbanging:


Quote from: anton on August  3, 2019, 12:01:50
Gisteren de kabels geinstalleerd en gisteravond de uhd Deadpool bekeken, wat zal ik zeggen........... :angel:.
Je zit nu op het puntje van de stoel, zo erg zit je in de film.......I,m in heaven :wub: :wub:.
Dank je Viktor voor de upgrade !!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike