Wandcontacten met randaarde aanleggen

Started by garmtz, April 28, 2018, 09:16:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sirius666

Ai. Dan blijft er weinig keuze over ja.

garmtz

Quote from: Sirius666 on May  1, 2018, 14:43:10
Ai. Dan blijft er weinig keuze over ja.

Werk ook liever met zo min mogelijk overgangen.

Automaat

Reading the HTForum is learning every day!!

Rowdy

Quote from: garmtz on May  1, 2018, 17:00:16
Werk ook liever met zo min mogelijk overgangen.
Waarom geen aparte groep installeren?

garmtz

Quote from: Rowdy on May  1, 2018, 17:32:12
Waarom geen aparte groep installeren?

Omdat mijn woonsituatie dat moeilijk toelaat... Heb geen kruipruimte oid... Zo min mogelijke overgangen wordt dan vanzelf een compromis, dat realiseer ik me...

Pallenmans

stuur maar een pm
ik woon zelf in Vlaardingen en ben vaak in de regio den haag voor mn werk ( als elektro monteur )
Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel

erik s.

Quote from: garmtz on May  1, 2018, 17:35:56
Omdat mijn woonsituatie dat moeilijk toelaat... Heb geen kruipruimte oid... Zo min mogelijke overgangen wordt dan vanzelf een compromis, dat realiseer ik me...
Holle plinten zijn dan een uitkomst.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Gemineye

Quote from: erik s. on May  2, 2018, 11:30:18
Holle plinten zijn dan een uitkomst.

Ik vind dat altijd van die beun oplossingen eigenlijk... als je een aarde wil bij een wcd dan is de enige juiste oplossing om een aardedraad te trekken van meterkast naar centraaldoos en vanuit daar naar wcd. Voor een installateur echt niet vreselijk veel werk dus zal de wereld niet kosten. Vraag me bovendien af wat goedkoper is [emoji51]
:)

Rowdy

Erik S. bedoelt om via de holle plinten een aparte groep te leggen. Niet om daar de aparte aardedraad te leggen.

i2Paq

Quote from: Gemineye on May  2, 2018, 13:55:42
Voor een installateur echt niet vreselijk veel werk dus zal de wereld niet kosten. Vraag me bovendien af wat goedkoper is [emoji51]

Daar kun jij je nog eens lelijk in vergissen.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Pallenmans

Quote from: i2Paq on May  2, 2018, 15:15:13
Daar kun jij je nog eens lelijk in vergissen.

ja zeker je kan soms geluk hebben dat alles netjes is aangelegd er ruimte is in de centraal doos en dat je de oude bedrading kan verwijderen en zo nieuwe kan trekken

en als je pech heb zit de centraal doos overvol, buizen beschadigt of verstopt, oude bedrading waar geen beweging in te krijgen is, enz enz enz

ik kom het beide vaak genoeg tegen

Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel