Rampage

Started by Erik, April 25, 2018, 20:43:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Vandaag eindelijk genoten van deze film. Actie spektakel effecten humor het zat er allemaal in en de Rock zet zijn rol erg goed neer. Een verschil met zijn rol in bv Doom.
Verhaal verveelde geen moment.
Kortom een echte popcorn waar het dik anderhalf uur genieten is. Een dikke acht.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ian G

Eergisteren gezien in dolby cinema: lekkere popcornfilm die technisch goed in elkaar zit en waar de makers genoeg zelfspot hebben om het vermakelijk te houden.

papaleo

#2
Wij gingen er gisteren met een dubbel gevoel voor zitten....tja, films met de 'Rock' in een hoofdrol zijn meestal niet 'mijn' films...vaak slecht acteer werk,meestal over the top,flinter dun verhaal,bla,bla

En ook deze film had al deze ingrediënten maar waarempel wist deze film ons/mij toch te boeien van
het begin tot het einde. :popcorn:

Ik had de bluray 1:1 rip met de Dolby Atmos track en deze is echt waanzinnig...mijn JLaudio sub heeft echt geen minuut rust gekregen  :clapping:
Het beeld ziet er ook fantastisch mooi en schoon uit,en dan neem ik de paar artefact's maar voor lief.
En dan de DolbyAtmos track ook deze is super te noemen, de hoogte speakers worden zwaar aan het werk gezet waardoor deze film geen minuut vervelen gaat,deze extra dimensie maakt deze film toch echt de moeite waard om te gaan kijken/beluisteren  :worship:


Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Lucky.L

Gisteren gekeken,wat een draak van een film!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

papaleo

Quote from: Lucky.L on November 11, 2018, 15:24:26
Gisteren gekeken,wat een draak van een film!



Is een lekkere blockbuster en (met de juiste geluid en beeld weergevers) ook nog eens een mooi beeld en goeie Dolby Atmos geluids effecten,met heel veel (sub) spektakel, en 'n leuk uitgewerkt verhaaltje.
Mmmja ,voor een rampenfilm heb ik mij kostelijk vermaakt.  :popcorn:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

GPO

Heb deze net thuis gezien. Dit was een erg vermakelijke monsterfilm die zichzelf niet te serieus neemt.

Het geluid was enorm goed. Het LFE bulderde de kamer door en ging vaak erg heel erg diep. Zeker met die "krokodil" ... [emoji23]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

PascalX

Ik vond dit, ondanks neppe realiteit, toch een realistische film als je snapt wat ik bedoel. Qua geluid was de film geweldig, vooral mijn supercube vond de lfe heerlijk en liet dit ook goed merken.