Hificorner Refurbished Amersfoort

Started by Hificorner-refurbished, May 14, 2018, 13:02:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hificorner-refurbished

Goedemiddag,

Voor de liefhebbers die op de hoogte willen blijven voor ons refurbished & outlet aanbod.
volg even onze refurbished Facebook pagina. Wellicht zit er iets voor jou tussen.

https://www.facebook.com/pg/refurbished.hificorner.amersfoort/

*Denk er wel even om, de producten die op de refurbished pagina staan zijn alleen af te halen bij onze Hificorner winkel in Amersfoort.

*Is het een idee om alle refurbished producten hier te plaatsen? ja dus  ;)


Sonos Play 5! showroom model €444



Sonos Boost Retour product €75



Sonos Playbar Showroom model €589



Sony STR-DN1070] Showroom model €500



Yamaha HTR-3069 Showroom model €189



Onkyo TX-NR474 Showroom model €330



Q Acoustics 3020 (set) showroom model €250



SVSound SB1000 Showroom model €519



Monitor Audio Gold 50 (set) Zonder doos €1199



Een onderdeeld van Hificorner.nl | Retouren | Refurbished | Showroom | Outlet | Hifi | Producten af te halen bij Hificorner winkel Amersfoort

Dirk

lijkt me handig om hier te plaatsen onder een (duidelijk herkenbare) sponsor-account, op deze manier wordt het er iig niet duidelijker op ;)

fwiw; ik ga niet kijken op facebook sponsor-pagina's...om dezelfde reden waarom ik geen FB account heb, dus om op je laatste vraag te antwoorden; ja  ;D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Deleted User

Ik heb ook geen FEEST boek, dus ook aan mij niet besteedt..

jasjenl

Je kunt die pagina ook gewoon zonder facebook account bekijken...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Dirk

Quote from: jasjenl on May 14, 2018, 16:25:36
Je kunt die pagina ook gewoon zonder facebook account bekijken...
zal best, maar ik ga niet naar Facebook...ook niet om te kijken.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

skyfox

Ik ga de pagina in de gaten houden, staan al best leuke spullen bij. Leuk!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

LittleNinja

Quote from: Dynky on May 14, 2018, 16:27:45
zal best, maar ik ga niet naar Facebook...ook niet om te kijken.


Hahahah!!! Zou ik ook niet doen. Je weet maar nooit wat er allemaal kan gebeuren.. ???
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

jasjenl

Quote from: LittleNinja on May 14, 2018, 17:40:44
Hahahah!!! Zou ik ook niet doen. Je weet maar nooit wat er allemaal kan gebeuren.. ???
Wat een onzin... bekijk het gewoon in een incognito browser window, dan kan er niks gebeuren, als je zo paranoia bent.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Deleted User

Quote from: jasjenl on May 14, 2018, 18:16:48
Wat een onzin... bekijk het gewoon in een incognito browser window, dan kan er niks gebeuren, als je zo paranoia bent.

Dan snap je weinig van incognito browsen, als je zo denkt...

frits marantz

Begrijp het niet van HiFi Corner. Ze hebben toch een eigen website? Dan is het toch eenvoudig om hier een link te plaatsen?

twani

Quote from: Hificorner-refurbished on May 14, 2018, 13:02:38
Goedemiddag,

Voor de liefhebbers die op de hoogte willen blijven voor ons refurbished & outlet aanbod.
volg even onze refurbished Facebook pagina. Wellicht zit er iets voor jou tussen.

https://www.facebook.com/pg/refurbished.hificorner.amersfoort/

*Denk er wel even om, de producten die op de refurbished pagina staan zijn alleen af te halen bij onze Hificorner winkel in Amersfoort.

*Is het een idee om alle refurbished producten hier te plaatsen?

Ik weet niet zeker maar moet je geen sponsor zijn om dit soort uitlatingen te plaatsen op HT?

BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

frits marantz

Ze hebben geen website specifiek voor Amersfoort, zo lijkt het. Dan begrijp ik hun actie hier wel.

Ik heb (en wil) geen Facebook, dus een mogelijke potentiële klant minder. Daar zullen ze niet wakker van liggen, denk ik.

Vhond

Tsja zo moeilijk is het niet om amersfoort.hificorner.nl aan te maken... zou veel handiger zijn om het per rubriek (bron/versterking/weergave oid ) te hebben...

LittleNinja

Quote from: jasjenl on May 14, 2018, 16:25:36
Je kunt die pagina ook gewoon zonder facebook account bekijken...

Voor de mensen die geen Facebook hebben of willen... Zie bovenstaande quote.

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frits marantz

Quote from: LittleNinja on May 15, 2018, 08:39:51
Voor de mensen die geen Facebook hebben of willen... Zie bovenstaande quote.

Heb je dat al eens gezien als niet Facebook gebruiker? Voor mij dan een onleesbaar overzicht, wat telkens onderbroken wordt dat ik mij toch zeker moet aanmelden bij Facebook.

LittleNinja

Quote from: frits marantz on May 15, 2018, 08:55:05
Heb je dat al eens gezien als niet Facebook gebruiker? Voor mij dan een onleesbaar overzicht, wat telkens onderbroken wordt dat ik mij toch zeker moet aanmelden bij Facebook.

Hmmmm... Nee, niet deze Facebook pagina. Dan heb ik niets gezegd.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

BernHardN

Ik blijf graag virus vrij dus liefst hier de producten....

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Gemineye

Quote from: BernHardN on May 15, 2018, 09:54:51
Ik blijf graag virus vrij dus liefst hier de producten....

Virus? Waarom? Omdat het op Facebook staat?
:)

Hificorner-refurbished

Bedankt voor al jullie reacties, we hebben een aparte facebook pagina aangemaakt voor Amersfoort.
Wij willen de refurbished/retouren/showmodellen graag gescheiden houden van de website Hificorner.nl

Ik heb gister even een Hificorner Refurbished account aangemaakt voor Hifi Corner Amersfoort op het HT Forum, hiermee zal ik de Refurbished producten delen.
Na het lezen van een aantal reacties, is het blijkbaar handiger om de producten die op Facebook staan ook even op het HT forum te reposten.

Let er wel even op dat soms een product al verkocht is en nog niet is bijgewerkt op onze facebook pagina of hier.
Je kan daarvoor mij altijd even een berichtje sturen(op Facebook of hier), of even bellen naar de winkel in Amersfoort om er zeker van te zijn dat je niet voor niks heen rijd/fietst.

Ik zal vanmiddag de eerste producten op het HT forum knallen.

Alle feedback is welkom  :headbanging: :pompom:
Een onderdeeld van Hificorner.nl | Retouren | Refurbished | Showroom | Outlet | Hifi | Producten af te halen bij Hificorner winkel Amersfoort

Sjaak_Banaan

Liever op het forum inderdaad, ik heb ook een hekel aan Facebook!
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

BernHardN

Quote from: Gemineye on May 15, 2018, 11:30:42
Virus? Waarom? Omdat het op Facebook staat?

Omdat ik graag ver van facebook af wil blijven, heb een paar jaar geleden iemand op facebook laten inloggen op mijn pc en sinds dien krijg ik erg veel spam en mail van facebook!!!

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Gemineye

Quote from: BernHardN on May 15, 2018, 13:05:17
Omdat ik graag ver van facebook af wil blijven, heb een paar jaar geleden iemand op facebook laten inloggen op mijn pc en sinds dien krijg ik erg veel spam en mail van facebook!!!

Mja ik weet het niet hoor, beetje hoog 'aluhoedje' gehalte als je het mij vraagt. Ik gebruik het al jaren en nooit gekkigheid. Niemand die ik ken trouwens. De aversie tegen facebook lijkt zich vooral te concentreren bij de wat oudere generatie en is veelal gebaseerd op onjuistheden is mijn ervaring. (waarvan ik overigens niet kan inschatten hoe dat bij alle forumgenoten die hierboven reageerden zit natuurlijk  :clapping:)
:)

BernHardN

nou ja, dat is jou mening maar ik ben niet de enige die er zo over denkt.

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

sj0er-D

Quote from: BernHardN on May 15, 2018, 09:54:51
Ik blijf graag virus vrij dus liefst hier de producten....
:-X :-X klop... klepel gevalletje hier!