Only the Brave (2017) - IMDb (Granite Mountain Hotshots)

Started by i2Paq, May 21, 2018, 11:32:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

i2Paq

Deze film, Only the Brave (Granite Mountain Hotshots), gisteren in de Sneak gezien bij de VUE in Hoorn.



Deze film is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van een team natuurbrandbestrijders uit Prescott, Arizona, die na een lang traject zich certificeren als Hotshots.
Dit betekend dat ze, als enige burger team ooit, deze certificering hebben en dus met de door de overheid opgerichte Hotshots teams overall natuurbranden gaan en mogen bestrijden.

Een blikseminslag leid naar een kleine natuurbrand, bekend als The Yarnell Hill Fire, even buiten Prescott en de mannen worden er als eerste op af gestuurd.

Wat lijkt op een makkelijke klus veranderd al snel in een ramp die de het leven van velen ingrijpend zal veranderen.

Fantastisch neergezette karakters, waarbij opvalt de de gekozen acteurs nagenoeg sprekend lijken op de ware helden en deze acteurs komen door de regie allemaal tot hun recht.

Als de bezoekers aan het einde allemaal de zaal in stilte verlaten dan weet je dat deze film indruk maakt en zowel mijn vrouw en ik hadden het zelfs vanmorgen nog regelmatig over deze film.

Een echte aanrader die je in de bioscoop gezien moet hebben want op TV komt hij waarschijnlijk nooit tot zijn recht

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

paulkokkie

NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

reza

Ik heb hem 2 maanden geleden al in mijn eigen  bioscoop gezien. Fantastische film, mooie soundtrack, en hele mooie beelden. Krijgt van mij een 7.8
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"