Twijfel

Started by Starred, April 13, 2018, 22:33:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dday

Ben zelf jaren geleden overstapt van Canon 5D3's naar het Fujifilm X systeem. Hier aantal jaar mee gewerkt. Was het niet de service zoals ik deze heb mogen ervaren en ik mijn vertrouwen in het merk verloren heb. Ben ik overgestapt op Sony. Neemt niet weg dat de Fujifilm geweldige camera's waren om mee te werken. Nu Sony A7R III en A7R II en heb stiekem wel eens spijt waarom ik niet gelijk naar Sony ben gegaan. Ben zelf meer te spreken over de IQ van deze camera's. En JPEG only schiet ik niet het is RAW of combinatie van RAW en JPEG.

De 24-105 is objectief dat erg goede recensies krijgt. Deze wel even mogen testen en het is zeker erg mooi objectief. In mijn ogen beter dan de Canon 24-105. Zeker op 24mm. De 100-400GM ook overwogen, maar ben uiteindelijk voor de 70-200GM met teleconverter 2.0 gegaan. AF is wel minder spot on dan met de 100-400, maar voor mijn gebruik prima.

Ja ik weet dat de Service van Sony ook niet al te best is, maar daar hebben we nu Sony Imaging Pro Support voor.

Starred

Supermooie lens die 70-200gm, maar zelf denk ik meer baat te hebben bij de 100-400 voor actie.
Misschien nog een 1.4 teleconvertor erbij

LittleNinja

Dus dan zit je op een diafragma beginnend bij 6.3 bij 140mm.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Vandaag nog mensen naar Hilvarenbeek (Fotofair) geweest?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"