Inloggen via Tapatalk banned.

Started by activ, April 5, 2018, 07:33:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

activ

Goedemorgen Mods en admins,

Ik vermoed dat er iets mis is gegaan. Als ik via de webpagina inlog gaat dat gewoon goed, maar via Tapatalk krijg ik een melding dat guest banned is vanwege het leeghalen van topics.
Mijn vermoeden is dat er bij het bannen van iemand iets mis is gegaan.

Zouden jullie eens kunnen kijken ?

Groeten,
Activ

TopGun2010

Bij mij ook! Kan via tapatalk niet meer inloggen
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

br@m

same here. Rare foutmelding, ik vermoed een hack.
B&W 803N | Classé CA-2200 | Classé CP-800ii | Classé CDP-300 / Denon DP-30Lii / HP T610 Daphile

activ


Gemineye

was bij mij ook zo. Ik had Bas Akkerman al even ge PB't en kreeg te horen dat hij waarschijnlijk wat te fanatiek was met IP's blokkeren.

Klaarblijkelijk communiceert Tapatalk altijd met hetzelfde IP. Bij mij werkt het ook weer!
:)

Bas Akkerman

Duizendmaal excuses heren! Ik was inderdaad iets te fanatiek met het blokkeren van IP's.
Werkt het nu allemaal weer zoals het hoort?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

activ

Ja, werkt weer prima. No harm done.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

AudioEnZo

#7
Had het hier ook maar werkt alweer als vanouds.
Ach, waar gewerkt wordt vallen spaanders :)

W.Otter

Jep hier ook!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Rowdy

Heb net een paar dagen Tapatalk. Kreeg vanmorgen de melding dat ik was gebanned, omdat ik tekst in topic's had verwijderd. Weet zeker dat ik dat niet heb gedaan. Op de site zelf geen problemen met inloggen. Heb vanmorgen daardoor Tapatalk verwijderd.

Gemineye

Quote from: Rowdy on April  5, 2018, 17:33:14
Heb net een paar dagen Tapatalk. Kreeg vanmorgen de melding dat ik was gebanned, omdat ik tekst in topic's had verwijderd. Weet zeker dat ik dat niet heb gedaan. Op de site zelf geen problemen met inloggen. Heb vanmorgen daardoor Tapatalk verwijderd.
Je kunt het gerust weer installeren!
:)

br@m

Quote from: Bas Akkerman on April  5, 2018, 14:53:51
Duizendmaal excuses heren! Ik was inderdaad iets te fanatiek met het blokkeren van IP's.
Werkt het nu allemaal weer zoals het hoort?

Het werkt ja. Geen probleem hoor. Foutloos werk moet nog worden uitgevonden.Ben allang blij dat het geen hack was. Had al meteen mijn pw veranderd :D
B&W 803N | Classé CA-2200 | Classé CP-800ii | Classé CDP-300 / Denon DP-30Lii / HP T610 Daphile

Bas Akkerman

Quote from: br@m on April  5, 2018, 20:13:28
Het werkt ja. Geen probleem hoor. Foutloos werk moet nog worden uitgevonden.Ben allang blij dat het geen hack was. Had al meteen mijn pw veranderd :D
Ik kreeg een mail ja, dat je je password had veranderd...



Grapje.:D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten