Pioneer XDP-30R / XDP-300R Digitale audio speler

Started by muzikant, April 1, 2018, 14:42:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

muzikant

Heeft er iemand ervaring met deze Pioneer XDP-30R Digitale Audio Speler of de Pioneer XDP-300R Digitale audio speler,
zou hem willen gebruiken met o.a i-tunes
dank bij voorbaat,


fasteddie


Kwabbernoot

#2
Ik heb de 300R. Ik vind het een prima apparaat met de gehele Google Play store ter beschikking. Ik gebruik hem voor Spotify, een radio app en voor de meer dan prima muziekspeler (high res materiaal klinkt echt wel lekker). Vooral die laatste bevalt goed met 256 GB aan muziek op de micro SD's. Ik gebruik geen iTunes dus daar kan ik niets over zeggen.

Ik heb twee mindere punten over deze speler:
1. De bluetooth is bedroevend. Zelfs met een koptelefoon op mijn hoofd en de player in mijn jaszak heb ik nog wel eens drop outs.
2. Ik vind het geluid wat dunnetjes. Er had wat meer bas in mogen zitten en de ingebouwde equalizer corrigeert daarvoor bij lange na niet genoeg vind ik. Als je een bass-heavy koptelefoon hebt is dit wellicht geen probleem.

Als je hem goedkoop kunt vinden (<200 euro): doen (heb ik ook gedaan). Maar voor de volle prijs destijds (400-800 euro) zal er vast wat beters te vinden zijn.

Groeten...

Kwabbernoot

Ohw, ik zie nu dat dit draadje al meer dan een jaar oud is. Hmm. Nou ja, misschien heeft iemand er nog wat aan?

fasteddie

Oh jee....zie het nu ook 2018....nou ja het komt uit een goed hart..... ;D