Te mooi om waar te zijn?

Started by paulkokkie, April 1, 2018, 11:00:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

darkrunner

#25
Bij welke winkel die je hem vind doet er niet toe wel wat je met de prijs doet wil niet zeggen dat die ergens +€1600 staat dat je die niet aan €1200 kan krijgen, bij coolblue zit er nooit rek op de prijs

Nu niets mis om deze tv bij Coolblue te kopen ma bijzonder is die prijs niet ,MM is ook verre van een goede referentie

gast2018

Gewoon even  met forumsponsor audio expert opnemen.  Die doet ook tv dingen. Wie weet.

RonK.

#27
De specs. van de TV staan me wel aan alleen is 55inch net wat te groot.

De 49 inch tegenhanger  XE90  ipv  XE93 serie is minstens net zo duur   ;)   ???

paulkokkie

Quote from: RonK. on April  2, 2018, 19:20:20
De specs. van de TV staan me wel aan alleen is 55inch net wat te groot.

De 49 inch tegenhanger  XE90  ipv  XE93 serie is minstens net zo duur   ;)   ???

Precies, ik wilde ook eigenlijk de 49 inch, maar omdat de 55 net zo duur is kies ik voor de 55 inch, ik heb de ruimte.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

W.Otter

Een van mn favoriete online winkels coolblue! Ik zou niet weten waarom je moet twijfelen..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

paulkokkie

Quote from: W.Otter on April  3, 2018, 13:35:02
Ik zou niet weten waarom je moet twijfelen..

Ik weet dat wel.Wanneer de prijs heel sterk afwijkt van de gemiddelde prijs, =/- €1600 vraag ik me toch af hoe dat kan.En als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook. Soms niet.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

W.Otter

Quote from: paulkokkie on April  3, 2018, 14:57:04
Ik weet dat wel.Wanneer de prijs heel sterk afwijkt van de gemiddelde prijs, =/- €1600 vraag ik me toch af hoe dat kan.En als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook. Soms niet.
Dan bel je ze op ik denk dat je hier geen antwoord gaat vinden. Ik heb blindelings vertrouwen in coolblue, nog nooit een vervelende ervaring gehad, als ik zon prijs zag zou ik gelijk handelen..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Sopper

Coolblue heeft cumstomer service op 1,2,3,4 en 5 staan, daarna volgen de andere punten.
Altijd super ervaringen mee gehad, doen totaal niet moeilijk.
Aftersales ook perfect; kunnen nog veel webwinkels van leren.
Zo zorgen ze dat iedereen bij hen blijft kopen.
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

Mokumer45

Ik heb al een aantal malen iets bij Coolblue gekocht en elke keer is het tot volle tevredenheid gegaan. Prima (online) winkel!
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

paulkokkie

 :) :) 1 Sony KD-55XE9305 besteld en is onderweg. Wordt morgen bezorgd  ;D ;D
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

MechanicalAnimal

top, ge je veel plezier van hebben, mooi toestel  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Mokumer45

Laat ons svp via dit topic even weten of en hoe hij je bevalt.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

paulkokkie

Quote from: Mokumer45 on April  4, 2018, 13:33:30
Laat ons svp via dit topic even weten of en hoe hij je bevalt.

Ja, dat zal ik zeker doen. Heeft iedereen baat bij.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Multimediaknaller

#39
Quote from: Staaled on April  1, 2018, 11:21:40
Coolblue is naar mijn  ervaring ( en die van vele anderen ) één van de beste webshops.
Ik lees dan ook niets bijzonders. Gewoon een prima aanbieding.
^^

Dit kan ik onderstrepen want een webshop met een betere 'geen gezeur niet goed geld terug garantie' dan zijn zij dat wel  :satisfied:

Multimediaknaller

Quote from: paulkokkie on April  4, 2018, 10:59:57
:) :) 1 Sony KD-55XE9305 besteld en is onderweg. Wordt morgen bezorgd  ;D ;D
Wij hebben ook Samsung vaarwel gezwaaid en Sony met open armen ontvangen en ja ik weet da Sony een arrogante grootmacht is maar o wat zijn wij wij blij met onze Sony  :pompom:

paulkokkie

Zo! Vandaag de TV binnen gekregen. Wat een ding is dat, en groot.
Prima bezorgd door Coolblue, niets op aan te merken.

Moet wel even op cursus want er staan meer mogelijkheden op deze TV dan op een Windows PC.
En Android is ook anders dan ik gewend was op mijn Samsung.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Staaled

Sony maakt op het moment fraaie TV's.
Veel plezier ermee. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

RonK.

Het is rustig in dit topic, zal misschien de topicstarter niet meer van zijn TV weg te slaan zijn  :D

Of was het toch te mooi om waar te zijn ?

paulkokkie

Quote from: RonK. on April 12, 2018, 12:54:19
Het is rustig in dit topic, zal misschien de topicstarter niet meer van zijn TV weg te slaan zijn  :D
Of was het toch te mooi om waar te zijn ?
Je stoort me bij het TV kijken. ;D ik ben er heel blij mee, en nee, het was niet te mooi om waar te zijn.
Ik vind het een prachtig apparaat, prima prijs, en zo veel mogelijkheden.

Het enige vreemde wat ik tot nu toe heb ervaren is werken met de CI+ module. Wanneer je alle kanalen hebt ingescand en je wilt de lijst aanpassen naar je eigen wensen, bv, Eurosport op 38 en niet op 20, dan lukt dat niet.
Tenzij je bij de installatie voor een ander land kiest, bv Luxemburg, dan lukt het ineens wel.
Op het Sony forum wordt ook gesproken over Ziggo die dat herindelen van je zenderlijst blokkeert.

Zelfs het geluid is prima, dat is echt uniek voor televisies, vind ik.
Kortom, zeer tevreden.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

RonK.

Top, helemaal blij met je keuze dus. .......  ;D

psycho-tr

Coolblue is leuk tot garantie om de hoek komt kijken.

De sony is top

Sailor Jan

Quote from: psycho-tr on May 21, 2018, 19:59:46
Coolblue is leuk tot garantie om de hoek komt kijken.

De sony is top
Tegen jouw mindere ervaring heb ik wel weer een goede ervaring met de garantie-afhandeling van Coolblue. Alles ging precies volgens boekje; niet meer, niet minder.
Wees lief voor jezelf

modde239

Hier ook erg goede ervaringen met Coolblue....heb toen een chromebook voor mijn zus gekocht.....net voor het einde van de 2 jaar garantie raakte deze defect...mijn zus mocht voor hetzelfde bedrag een nieuwe uitzoeken en kreeg weer 2 jaar garantie op de nieuwe...dat vind ik top service....

N1v3K

Quote from: Fox on April  2, 2018, 12:55:48
OLED word de hemel in geprezen als het beste, terwijl alle zwakheden voor het gemak maar even vergeten worden...
^^