Reset timer lamp JVC HD950

Started by vanadium, March 28, 2018, 22:36:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vanadium

Mijn HD950 heeft een nieuwe lamp gekregen. Nu lukt het me niet om de lamp timer te resetten. Ik heb het via de remote geprobeerd, via de knoppen op het toestel zelf.

Je moet in een sequence 4 knoppen binnen 2 seconden indrukken, heeft iemand ervaring hiermee en een tip voor me hoe deze reset voor elkaar te krijgen?

Dirk

geen ervaring mee, maar wat ik zo lees op meerdere Google hits is die timing/snelheid wel de clue in het hele verhaal...staan tal van "problemen" beschreven, maar telkens lukt het wel als ze daar wat extra aandacht aan schenken zo lijkt het.

schijnbaar is de instructie in de manual ook niet helemaal correct/volledig?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

vanadium

Quote from: Dynky on March 29, 2018, 08:09:19
geen ervaring mee, maar wat ik zo lees op meerdere Google hits is die timing/snelheid wel de clue in het hele verhaal...staan tal van "problemen" beschreven, maar telkens lukt het wel als ze daar wat extra aandacht aan schenken zo lijkt het.

schijnbaar is de instructie in de manual ook niet helemaal correct/volledig?

Had die link ook al gevonden, ik ben ruim een uur bezig geweest, je wordt dan wel steeds rapper met je vingers. Het kan zijn dat mijn AB niet goed meer functioneert maar je zou dit toch ook moeten kunnen met de knoppen op de projector zelf. Iig dank voor het meedenken.

Peerless Monster

Quote from: vanadium on March 29, 2018, 17:24:29
Had die link ook al gevonden, ik ben ruim een uur bezig geweest, je wordt dan wel steeds rapper met je vingers. Het kan zijn dat mijn AB niet goed meer functioneert maar je zou dit toch ook moeten kunnen met de knoppen op de projector zelf. Iig dank voor het meedenken.

Nieuwe batterijen geprobeerd?
Had het laatst ook met mijn hd750, maar blijkbaar was hij er wel uitgekomen.
Volgens mij staat me iets van bij dat je hem uit moest zetten, voordat je het uitvoert?
Het is al weer een tijdje geleden, dus ik ben het wat kwijt...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

DD2

#4
Het gaat waarschijnlijk om het tempo waarin je de knoppen indrukt. Daar had ik ieg bij mijn 990 ook last van.

Ik weet nou alleen niet meer of het langzaam of snel moest ;) ik meen redelijk snel.

De unit moet uit staan ieg in standby

Volgens mij is dit het : Back, Ok, Hide (snel achter elkaar).. dan pijltje naar beneden ingedrukt houden.  snel achter elkaar dus en laatste vasthouden. tot het lampje gaat knipperen.

paul groot

ja........ deze werkt! dank........
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

vanadium

Hier ook uiteindelijk gelukt, de originele AB bleek niet goed meer te werken. Met een nieuwe meteen raak.