geen banner met forum sponsoren

Started by solitaire, March 26, 2018, 21:32:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

solitaire

FWIW

Sinds enkele weken nu, denk ik, krijg ik wanneer ik met een juist opgestarte IE-10 of Chrome wanneer ik voor het eerst op HTf kom geen banner met forum sponsoren (bovenaan de pagina). De banner komt in beeld wanneer er een willekeurige link op de pagina aangeklikt wordt.

Heb even een Chrome dumpje van de lege banner als bijlage gemaakt.
Hinterm Horizont geht's weiter.

PuNkEnStEiN

Lekker toch, eens een poosje verlost van al die reclame?  ;)
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

solitaire

'k stoor me er niet aan, en het houdt het forum betaalbaar denk ik maar ...

Hinterm Horizont geht's weiter.

J.A.F._Doorhof

Zonder sponsoren geen forum
Banner werkt hier gewoon trouwens.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt


solitaire

I know, en het is een steeds grotere beperkende factor aan het worden (sommige sites laten zich niet meer [van hun beste kant] zien ...). Maar het is de enige browser die die opties biedt die ik graag gebruik. Chrome is redelijk, maar de grootste beperkende factor is het ontbreken van iets als een 'always open all in max screen', met alle mogelijke bars verborgen (autom. open door aantikken met cursor).

En omdat ik weet dat IE10 wat oud aan het worden is, had ik anticiperend de screendump van het banner-verschijnsel al in Chrome gemaakt ;)
Hinterm Horizont geht's weiter.

solitaire

en voor de vol ledig heid een schermdumpje van mijn  situatie onder IE10 (wellicht idd. minder relevant gezien de ouderdom van de software, maar toch ...)
Hinterm Horizont geht's weiter.

Erik

Lijkt een beetje op het probleem waar wij het al over hadden in ander topic. Sinds paar weken ook foutmeldingen opnieuw verversen helpt wel maar zoals nu in alle pagina's staat secure connection failed op de plek van de sponsors en idd geen forumsponsoren meer te zien de pagina zelf staat er nog wel.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

i2Paq

Quote from: Erik on April 11, 2018, 13:28:52
Lijkt een beetje op het probleem waar wij het al over hadden in ander topic. Sinds paar weken ook foutmeldingen opnieuw verversen helpt wel maar zoals nu in alle pagina's staat secure connection failed op de plek van de sponsors en idd geen forumsponsoren meer te zien de pagina zelf staat er nog wel.

Als je blijft verversen dan komt hij wel weer.

Maar die errors worden steeds talrijker.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70