Advies streamer

Started by Dirc, March 25, 2018, 09:13:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirc

Mijn versterker (zie elders dit forum) lijkt overleden te zijn toen ik vanmorgen de formule 1 wilde gaan aanzetten  >:(
Nu was hij 'al' bijna 10 jaar maar het blijft zonde.

Maar nu. Ik kijk al een tijdje naar de Yamaha WX-C50 omdat er hier op het forum mensen zijn met goede ervaringen met dit apparaat.
Nu valt mij op dat deze meestal 2.0 zijn. Is dat bewust?

En later kan ik deze dan aansluiten op een andere amp mocht ik weer gaan uitbreiden toch?
Momenteel heb ik 2 actieve speakers dus de mazzel dat ik geen speakers hoef aan te sluiten en een Yamaha direct op de speakers kan gooien.

Zijn er nog andere tips?

op eigen verzoek verwijderd.


Dirc

Ik zal hem eens vergelijke met de yamaha dan.

chansig

Als de Yamaha geen ARC heeft dan is het geen vergelijk.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dirc

Wat zou ik met arc moeten als ik gewoon audio terug kan lussen?

Dirc

Ow crap dit is Anthem Room Correction en niet Audio Return Channel

chansig

 :D

Kan je je Ushers weer terugkopen... :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dirc

LOL.
Nee in dit huis niet besteed. Ik zal niet zeggen dat ik niet ooit weer "groter" ga maar voorlopig in dit huis zijn de JBL's prima.
Qua kosten ook niet te diep in de buidel moeten tasten, dat scheelt ook. Heb nog een 2jr oude dochter rondlopen die wel weet dat ze niet aan de HT mag komen maar het blijft een kind van 2 en die proberen nu eenmaal wel eens. Dan liever 100 euro dan 2500.


chansig

Ws had je met de Ushers geen last van te weinig maar teveel. Dat pakt de paradigm meer dan prima aan. Je afwegingen begrijp ik overigens prima.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dirc

Dat denk ik ook. De Ushers zijn natuurlijk geen JBL 305's. Of eigenlijk andersom. Het is gewoon een stap terug maar klinkt voor het geld en het moment prima. Gewoon 2000 euro die voorlopig in het laatje zit. T.z.t. zal er wel meer geüpgrade moeten worden. Heb nog geen 4k tv, geen PJ meer, 2.0 ipv 3.1 of 5.1, geen console. Dus wensen zal maar niet op dit moment.