Fotoboeken

Started by Erik, March 22, 2018, 18:56:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Alle belangrijke foto's sla ik op in de cloud in theorie kan ik zo alles terugzien maar in de praktijk doe ik dat amper.
Meer mensen dat idee je laat niet even je vakantie foto's zien als je eerst je pc moet aanzetten. Bovendien heb je vaak al een paar foto's ge-apped waardoor het nieuwtje eraf is en voor mezelf doe ik die moeite ook niet meer merk ik jammer en zonde.
Ga denk ik weer eens ouderwets fotoboeken maken. Foto's opsturen en mooie albums terugkrijgen die je zo in de kast kan zetten en erbij pakken. Op pc/ipad kijken vind ik toch wat killer.
Meer mensen dat gevoel wel eens gehad of kijkt iedereen vrolijk op de pc/iPad?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

denoontje

Ik maak juist boeken vanwege het ff pakken en weer wegdromen.
Op de pc.....staat alles op, icm veel net niet goede en veel teveel.

Door een boek te maken moet je ook proberen een beetje verhaal erin te maken en kies je alleen de allerbeste eruit.
Vaak zet ik er ook wat tekst bij (ook bijv wiki feitjes).

Tevens een kalender elke jaar voor de de (schoon)ouders en onszelf met de mooiste 12 kiekjes.

Als we terugkomen van een mooie verre vakantie en we hebben gevlogen wil ik wel eens een snelle slide show maken met muziek om de eerste foto honger van vrienden en familie te stillen. Gaat natuurlijk simpel tegenwoordig, muziekje eronder en klaar.
Maar iedereen prefereert toch wel ons boek.

VlisChris

Digitaal blijft het absoluut niet hangen merk ik.
Laat een fotoalbum zien en je herinnert het je.

Toon een iPad met foto's en twee weken later weet men het niet meer. Eigen observatie dus he.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.