Pacific Rim 2

Started by Erik, March 22, 2018, 13:59:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Vandaag eindelijk zover om drie uur, ik verwachtte heel veel van deze film en heb er lang naar uitgekeken. Zeker na het zien van de trailer. Maar als ik de recensies lees dan word die film compleet de grond in geboord.zo maar eens kijken maar vrees het ergste :nopompom:

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raymond187

Toevallig net met mijn vrouw naar de bios geweest.

Vond het een leuke bios  :popcorn: film. Weinig verhaal, maar lekker veel phew phew boemm boemmm

Vermaakt hoor.

6/10

patsijb

ik doe nix met recensies..
ik vind dit soort films gewoon leuk (al was deel 1 gewoon ook genoeg geweest)
as wknd ga ik

Erik

Oh man ik snap alle kritieken niet  ik heb genoten van de hele film geen seconde verveeld, veel actie er zit wat verhaal in maar meer als juresic park simpel en lekkere knal film. Het zou meer een Transformer film zijn ipv monster film. Was Transformer maar zo goed als deze! En het is idd niet hetzelfde als deel 1 met veel monsters dat is de grootste kritiek lees ik.
Kortom veel actie beetje humor een lekkere popcorn film een van de beste films die ik in tijden heb gezien een 9 voor mij
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Teejoo

Ik vond dit soort films altijd erg leuk en cool om te zien, maar merk dat ik een beetje moe van het genre ben geworden. Zeker omdat het nu weer een beetje de Marvel kant opgaat.

Toch wel jammer.