Soms een error bij klikken: Show new replies to your posts.

Started by i2Paq, March 21, 2018, 19:30:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Apart. De server zou het aan moeten kunnen.
Heb het zelf met chrome nog niet gezien. Zal erop letten
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

WickedGame

Het heeft niks te maken met de server, zoals ik al eerder heb gepost zit er iets niet goed met certificering, of is 1 van de sponsor plaatjes/links mogelijk niet juist waardoor je een unsecured melding krijgt van de browser. Zoals ik al had vermeld geeft Firefox geen groen slotje aan op de https verbinding maar een grijs slotje met uitroepteken. Of het alleen firefox gerelateerd is durf ik niet te zeggen.

i2Paq

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 19, 2018, 13:28:25
Apart. De server zou het aan moeten kunnen.
Heb het zelf met chrome nog niet gezien. Zal erop letten

In Chrome geeft hij aan dat "Your connection is not fully secure".

IE is minder duidelijk en zegt alleen dat er een certificaat is, geen enkel melding zoals bv. Chrome of FF.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RonG

Mij valt het op dat het bij mij gebeurd wanneer ik op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek." klik.

Standaard heb ik een shortcut naar "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" welke altijd goed opent, en wanneer ik dus op bovengenoemde klik verschijnt vaak die certificaat melding.

Erik

Quote from: WickedGame on April 19, 2018, 13:51:30
Het heeft niks te maken met de server, zoals ik al eerder heb gepost zit er iets niet goed met certificering, of is 1 van de sponsor plaatjes/links mogelijk niet juist waardoor je een unsecured melding krijgt van de browser. Zoals ik al had vermeld geeft Firefox geen groen slotje aan op de https verbinding maar een grijs slotje met uitroepteken. Of het alleen firefox gerelateerd is durf ik niet te zeggen.
Ik heb gewoon een groen slotje hoor.
Alleen geen recalme balk dit was na verversen.

bij1e keer na krijg ik soms helemaal niks de zien alleen deze boodschap Secure Connection Failed en dan is er idd geen groen slotje en wordt er geroepen not secure.

en soms zoals nu bij de rest wel na verversen hele pagina met groen slotje en de banner ook compleet dus mij lijkt het stug dat het niet server gerelateerd is en/of dat het aan de banner zou liggen. Want waarom doet het daarna wel gewoon.
Bovendien begon het probleem op bepaald moment is dus als dan de banner moet zijn ververst moet niet moeilijk te vinden zijn dan wie dat was.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Erik

Het lijkt idd wat minder voor te komen zal het eens een weekje of twee monitoren.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Erik

Idd al die weken nog geen een probleem meer gehad alles lijkt ook sneller te laden. Waar zat de oorzaak nou in?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Ze hebben het aantal bezoekers iets omhoog gezet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

i2Paq

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 25, 2018, 18:05:33
Ze hebben het aantal bezoekers iets omhoog gezet.

Dat lijkt mij een vreemde en onbekende instelling  ;)

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

i2Paq

Ik heb nu die melding weer, lijkt er op dat hij ook deze keer door de banner gegenereerd wordt  :(

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70