Soms een error bij klikken: Show new replies to your posts.

Started by i2Paq, March 21, 2018, 19:30:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

i2Paq

Als ik de volgende link klik https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=unreadreplies

Dan krijg ik:
Quote
Beveiligde verbinding mislukt

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

    De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
    Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

i2Paq

Niemand die hier last van heeft?

Ik krijg deze errors overal, zelfs op de home ipv. de sponsor-balk.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Raphie

JBL PRX Power!

i2Paq

Quote from: Raphie on March 22, 2018, 10:05:52
ook op 4G of alleen breedband?

Ik kijk nooit mobiel op dit forum, alleen via breedband.

Ik heb het thuis en op mijn werk.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

solitaire

Quote from: i2Paq on March 22, 2018, 10:04:57
Niemand die hier last van heeft?

Ik krijg deze errors overal, zelfs op de home ipv. de sponsor-balk.

'k heb deze error nog nooit gezien ...

wel opvallend dat jij ze zowel thuis als op je werk krijgt !
Hinterm Horizont geht's weiter.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Mokumer45

Afgelopen paar dagen hier thuis ook wat vreemde dingen met het internet gehad, zowel op mijn PC, tablet als smartphone.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

Erik

Wel sinds een week of 3 heel vaak deze melding. Verversen verhelpt bijna altijd het probleem. Vermoed dat de server het aantal verbinden niet aankan 

"Secure Connection Failed

The connection to the server was reset while the page was loading.

    The page you are trying to view cannot be shown because the authenticity of the received data could not be verified.
    Please contact the website owners to inform them of this problem."
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

i2Paq

Quote from: Erik on March 25, 2018, 23:27:37
Wel sinds een week of 3 heel vaak deze melding. Verversen verhelpt bijna altijd het probleem. Vermoed dat de server het aantal verbinden niet aankan 

"Secure Connection Failed

The connection to the server was reset while the page was loading.

    The page you are trying to view cannot be shown because the authenticity of the received data could not be verified.
    Please contact the website owners to inform them of this problem."

Die heb ik dus ook, maar dan in het Nederlands (zie TS)  ;)

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Erik

Idd nu lees ik het pas. Maar aangezien we geen onderhoudadmin meer hebben vrees ik dat probleem nooit opgelost zal worden
Het moet in ieder geval bij een bepaalde update zijn doorgevoerd daarvoor had ik het nooit en nu structureel.
Ik laad alle pagina's in een keer via een script vandaar dat ik denk dat de server bewust of onbewust gelimiteerd is.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

WickedGame

Probleem ervaar ik ook zo op zijn tijd.

Het komt metname voor als ik de eerste keer naar HT-Forum ga na het starten van een browser. Wanneer ik de browser open laat staan en dan tabblad ht forum sluit en weer een nieuwe start is er niks meer aan de hand.

RonG


VlisChris

Maar aangezien we geen onderhoudadmin meer hebben

Er was toch een nieuw iemand? Ik zal even zoeken of ik iets kan vinden :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mokumer45

Ook pas geleden op een paar dagen een paar keer een paar vreemde dingen gehad, kan me alleen niet meer herinneren wat het precies was.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Coyseinri

Ik heb er geen last van. Jullie zijn gek  :withstupid:  ;D

Ik denk dat dit ligt aan dat SSL issue waarbij we geen proxy op de afbeeldingen kunnen plaatsen.
Als je in Chrome zit, kan je via F12 de Development Tools openen. Kan je daar eens naar Console gaan en aangeven welke meldingen je krijgt, zodra je weer die foutmelding ziet?

i2Paq

Quote from: Coyseinri on March 26, 2018, 16:16:08
Ik heb er geen last van. Jullie zijn gek  :withstupid:  ;D

Ik denk dat dit ligt aan dat SSL issue waarbij we geen proxy op de afbeeldingen kunnen plaatsen.
Als je in Chrome zit, kan je via F12 de Development Tools openen. Kan je daar eens naar Console gaan en aangeven welke meldingen je krijgt, zodra je weer die foutmelding ziet?

Die melding komt, F5 (Refresh) en hij is weg en het plaatje verschijnt, of de pagina in zijn geheel.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Coyseinri

Specifiek dit even aanleveren. Dan kan ik kijken waar het probleem zich voordoet.
Quote from: Coyseinri on March 26, 2018, 16:16:08
Als je in Chrome zit, kan je via F12 de Development Tools openen. Kan je daar eens naar Console gaan en aangeven welke meldingen je krijgt, zodra je weer die foutmelding ziet?

i2Paq

Het gaat wel een beetje vervelend worden, soms elke 2de klik een "Beveiligde verbinding mislukt" op een groot wit/leeg scherm.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

WickedGame

Firefox verwijst door naar de volgende pagina:

https://support.mozilla.org/en-US/kb/what-does-your-connection-is-not-secure-mean

Als ik kijk naar het slotje dan is het geen groen slotje, maar een grijs slotje met uitroepteken. Alsof er een certificaat niet meer juist is.

RonG

Enig idee wanneer dit opgelost wordt? Krijg nog regelmatig deze melding (Firefox).

Beveiligde verbinding mislukt

De verbinding met www.htforum.nl werd onderbroken tijdens het laden van de pagina.

    De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
    Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

J.A.F._Doorhof

Geen idee.
We hebben aan onze kant volgens mij alles goed staan
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RonG

Klikte op nu op dit topic en eerst verscheen die fout met dat certificaat, ik refresh en zag het zo staan, zonder opmaak, na een 2de refresh was het goed.

Ik heb dit zowel op het werk als thuis via Firefox. Bij andere sites heb ik dat probleem nog niet gezien.



Re: Soms een error bij klikken: Show new replies to your posts.
« Reactie #22 Gepost op: Vandaag om 12:08:49 »

    Citaat

Geen idee.
We hebben aan onze kant volgens mij alles goed staan
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd
Like
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

    Reageer
    Bladwijzer toevoegen
    Notificatie
    Markeer als ongelezen
    E-mail dit topic
    Print

Pagina's: [1]   Omhoog
« vorige volgende »
etc.....

Erik

Ik heb het elke dag wel maar ben er al gewend a=een deel van de pagina's te refreshen ik vermoed dat de server af en toe moeite heeft zoveel connecties tegelijk aan te aan te bieden en dan deze boodschap geeft waarom zou die anders na een refresh het alsnog goed doen?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill