Wie is CineMike nou eigenlijk en wat doen zij? Bekijk hier het korte filmpje..

Started by vik, March 19, 2018, 15:12:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

WickedGame

Quote from: vik on March 19, 2018, 15:12:11
**Excuses maar youtube embedding werkt niet meer op ons forum**

http://www.youtube.com/watch?v=1iBrQ3Fvjsg&feature=youtu.be

Vik heeft het gefixed ;)

papaleo

Leuk en interessant om via dit introductiefilmpje een kijkje te nemen in de keuken van deze high-tech artiesten.... :worship:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

AudioEnZo

Dank voor het delen, veel van gehoord en nu duidelijk wie het zijn en wat ze doen, top!

denoontje


Erik

Gaaf om eens te zien wie en wat erachter zitten!

:thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up:
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Witalik

Kan je ook de losse youtube link erbij plaatsen ? Embedded is zwart scherm hier ? Internet Explorer 11
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

vik

Done!

Quote from: Witalik on March 20, 2018, 11:44:47
Kan je ook de losse youtube link erbij plaatsen ? Embedded is zwart scherm hier ? Internet Explorer 11
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

rmu

Ik hoop dat dit de juiste plaats is om mijn ervaring te delen met de kwaliteit en klantgerichtheid van Cinemike Benelux.

Afgelopen week had ik een probleem met mijn subjes/ av8801 cm combi.

E.e.a werkte niet meer op de goede manier samen en na wat probeersels heb ik Vik benaderd voor advies.
Vik reageerde zeer snel wat ik al een pluim waard vindt omdat de ' kantooruren' ruimschoots voorbij waren.

Nadat bleek dat alle voor de hand liggende tips & tricks geen soelaas boden nodigde Vik me uit om langs te komen met de Av en subs om in zijn demo ruimte te testen :clapping:

Gelukkig had Vik het probleem al snel opgelost en kon ik met schaamrood op de kaken weer huiswaarts.

Ondanks dat de garantieperiode ruimschoots was overschreden wuifde Vik een kostenvergoeding onder het mom van ' goede service hoort erbij' weg.

Hierbij dus nogmaals bedankt voor je superservice en eerlijk advies !!:worship:

Gr d uit b

marz01

pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

vik

Graag gedaan en fijn dat alles weer werkt!  ^^


Quote from: rmu on April 14, 2018, 16:44:19
Ik hoop dat dit de juiste plaats is om mijn ervaring te delen met de kwaliteit en klantgerichtheid van Cinemike Benelux.

Afgelopen week had ik een probleem met mijn subjes/ av8801 cm combi.

E.e.a werkte niet meer op de goede manier samen en na wat probeersels heb ik Vik benaderd voor advies.
Vik reageerde zeer snel wat ik al een pluim waard vindt omdat de ' kantooruren' ruimschoots voorbij waren.

Nadat bleek dat alle voor de hand liggende tips & tricks geen soelaas boden nodigde Vik me uit om langs te komen met de Av en subs om in zijn demo ruimte te testen :clapping:

Gelukkig had Vik het probleem al snel opgelost en kon ik met schaamrood op de kaken weer huiswaarts.

Ondanks dat de garantieperiode ruimschoots was overschreden wuifde Vik een kostenvergoeding onder het mom van ' goede service hoort erbij' weg.

Hierbij dus nogmaals bedankt voor je superservice en eerlijk advies !!:worship:

Gr d uit b
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike