André Kuipers zijn stereo

Started by MasterCow, March 18, 2018, 17:07:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MasterCow

Nu dachten jullie wat doet die astronaut hier?.... Toevallig ben ik geboren met dezelfde naam  :P

Ik ben al een aantal jaren lid hier, en heb in het verleden ook speakers en een Rotel versterker aangeschaft via dit fijne forum.

Mijn liefde voor een goed geluid is mij met de paplepel in gegoten, mijn vader en oom hadden al ver boven gemiddelde audio thuis.. Zo doende had ik vroeger altijd walkmans met koptelefoons met net even betere opnames dan mijn klasgenoten  :sly:

Een aantal jaren was ik al bezig om wat goede componenten bij elkaar te scharrellen, maar nooit echt serieus, tot een jaar of 6/7 terug.. Toen wou ik graag een mediaplayer, maar gekoppeld aan een goede dac en versterker om zo mijn flac's goed te laten spelen. Dus toen kocht ik een Rotel RSX 1056, een paar Sonus Faber Toy speakers met een Tannoy subwoofer... Dat klonk heel mooi, maar ik bleef maar klooien met de subwoofer, bij de ene cd klonk het werelds en de andere weer helemaal niet, dus maar weer aan de knopjes draaien..

Vorige jaar was ik het zo zat, dat ik alles verkocht heb en dacht dat ik wel meer films zou kijken...uhuh? Dus ik kocht een Denon avr x2300w met een paar teufel ultima 40 mk2 speakers en keef 3005 surround speakers.........Nou ik heb denk ik 3 films gezien.. Ik had een paar weken later al spijt dat ik mijn sonus fabers had weg gedaan....De stemmen klonken nu nergens naar..

Dus een paar weken terug de knoop door gehakt, en weer voor stereo gegaan, en deze keer ook voor iets wat ook (high end) is

En dit is het geworden.

Epos M22 speakers



Een Creek 5350SE Versterker <3



En een super cd speler/dac ... Een Cambridge Audio Azur 740c



Ik ben er zeer blij mee.... Diana Krall lijkt hier wel midden in de woonkamer te staan.


chansig

Welkom, ik weet niet of ik zou willen dat Diana Krall in mijn woonkamer zou staan, maar goed. Mooie speakers om te zien en sinds een paar dagen is er een topic of Engelse merken, dus daar kan jij volgens mij wel terecht.

Misschien je speakers wat naar voren trekken (als dat kan en mag)...kan nog wel eens schelen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dirkjanboon

plaatsing is zeker iets waar je nog de nodige winst kan halen . al zou ik er geen bezwaar mee hebben als ze echt midden in  de kamer staat.

noodgedwongen staan mijn speakers ook niet ideaal
Denon pma 520A Hepta ace Sony mds-503
Pioneer pd-207 HT: Denon avr 1604
Jvc sp-w100 eec 2.0 speakers
Technics sl-d21Samsung BD1500

MasterCow

Speakers staan zo'n 35cm van de muur....Lijkt denk ik anders door de schouw?.....Geluidsbeeld is briljant hoor ;)