Musical Fidelity KW250s, cd speler nakijken?

Started by Maze, March 17, 2018, 12:28:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maze

Hallo, ik heb een Musical Fidelity KW250s staan die me super bevalt Voor diegene die niet weten welke het precies is, dit is een All-in-one variant van MF in de hogere prijsklasse. Nu heb ik de laatste tijd last van een overslaande cd speler en soms leest hij de cd helemaal niet! Iemand ervaring met een bedrijf (liefste regio Gouda of Zuid Holland) of handige harry 8) die deze speler zou kunnen nakijken? Misschien dat de laser vervangen moet worden. Dan is het natuurlijk de vraag of deze nog te leveren is.

Ervaringen , tips ? Alles is welkom  :worship:

Plaatje van de MF:

erik s.

Wel iets verder weg, maar Audio Service in Elst heeft ruim ervaring met MF.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Maze


Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Maze

Quote from: Nahpets on March 17, 2018, 14:08:38
The Audio Clinic - Purmerend

Net contact gehad... die zitten tot 9 april vol  :huh2:

Rowdy

Heb je al geprobeerd om de lens schoon te maken met een wattenstaafje gedompeld in een zeep sopje.

Deleted User


Maze

Quote from: Rowdy on March 17, 2018, 17:04:50
Heb je al geprobeerd om de lens schoon te maken met een wattenstaafje gedompeld in een zeep sopje.

Eigenlijk niet, het is nogal een apparaat en weet niet of dat slim is als ik hem open ga maken  8)

Quote from: jazzman on March 17, 2018, 18:10:38
Wordt er gerookt waar je stereo staat?

Nee wij roken hier niet.

Xander32

Quote from: erik s. on March 17, 2018, 12:31:30
Wel iets verder weg, maar Audio Service in Elst heeft ruim ervaring met MF.

^^

Ga er niet zelf mee aan het prutsen, maar laat de MF een keer grondig nakijken en je hebt er waarschijnlijk weer jaren plezier van.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted User

Als je niet weet wat je doet, niet zelf aan beginnen. Mijn "oude" Marantz SA8400 vM had ook kuren. Servicebeurt, hij draait nu nog steeds in onze serre. Ik heb hem bijna 15 jaar geloof ik.. :headbanging:

Maze

Quote from: jazzman on March 18, 2018, 08:22:11
Als je niet weet wat je doet, niet zelf aan beginnen. Mijn "oude" Marantz SA8400 vM had ook kuren. Servicebeurt, hij draait nu nog steeds in onze serre. Ik heb hem bijna 15 jaar geloof ik.. :headbanging:

Thanks, zeker van plan. Nu even een goede zoeken die ook weer op mijn bericht reageert  :thumbs-up:

Nahpets

En tijd heeft binnen een afzienbare termijn.

Anders zou ik wachten op Rody.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Maze

Quote from: Nahpets on March 18, 2018, 13:42:12
En tijd heeft binnen een afzienbare termijn.

Anders zou ik wachten op Rody.

Ken je hem persoonlijk? Hij heeft me wel gemaild al in ieder geval. Van de andere nog geen reactie ontvangen.
Misschien is wachten inderdaad een goede optie.

Nahpets

Ik heb in het verleden mijn Balanced Audio Technology 150SE's 2 keer bij hem laten repareren. En nog eens een voorversterker.

Aardige man, komt zeer kundig en doorpakkend over. Nette prijzen. Lastig om op korte termijn een afspraak te maken (zoals je gemerkt hebt), maar heb wel beide keren mijn eindversterker dezelfde avond weer mee kunnen nemen.

Is wel al een jaar of 4 (en langer) geleden.

Zeker een aanrader.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Spijkie

Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Rowdy


Maze

Ondertussen heel erg tevreden met mijn nieuwe loopwerk uitgevoerd door HifiStereo uit Soest!

Heerlijk aan het luisteren naar Ane Brun https://youtu.be/1tHCe7yW3UY

Nogmaals bedankt voor alle tips!

Deleted User