Xanadu AW25, wie weet hier meer van en heeft ervaring met deze speakers?

Started by aws, March 11, 2018, 17:12:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aws

Zou graag wat info over deze luidsprekers willen hebben. Ik speel met een oudere Accuphase E405 versterker.
Betreft dus deze Luidspreker: https://www.hifi.nl/recensie/1439/Xanadu-AW25-compromisloos.html

bert50

Ik kan je vertellen dat gaat heel goed mijn zwager speelde met een Accuphase 305V en was erg mooi .
Nou is de 305V geen 405 maar ik weet zeker dat dat een nog mooiere combinatie is.
Het laag werd toen goed onder controle gehouden en het hoog was in zijn kamer erg mooi smooth zelfs.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

aws

Bert, bedankt voor je reactie.
Vraagje nog, werd het soms niet te open, kon het niet te gemeen worden in het mid & hoog?

AudioEnZo

Ik heb de Aw25 meerdere keren gehoord en het is idd een mooie luidspreker met een open en helder karakter. Maar zeker op een Accuphase gaat dat erg goed. Een versterker met "teveel" pit zou wellicht teveel kunnen zijn, maar is mede afhankelijk van je akoestiek. 

bert50

Inderdaad Rene dat is ook mijn mening nooit scherp .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

Angus

Erg lang met AW25 speakers gespeeld. Prima speakers, tweeters inmiddels wat verouderde techniek, en je moet ze met een hoog vermogen versterker aansturen wil je er het maximale uithalen.
Wadia di322 dac | 2xWadia a340 mono | Furutech bekabeling | LG Oled C7 | McIntosh C47 pre-amp | Piega Classic 40.2 speakers | Sennheiser HD660S