transparent powercord Michel

Started by Cyreg, March 11, 2018, 12:08:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cyreg

Dat afsluiten door 'n mod van het eerdere draadje over het probleem van Michel mbt onderwerp vind ik geen goede zaak   :(

Er is ter goeder trouw gekocht, zoals dat op 'n forum als dit hoort te zijn!
De gegeven info was op z'n minst te weinig en niet helemaal waar!

Als dat blijkt vind ik dat op 'n forum als dit, de verkoper de coulance moet hebben om de zaak ongedaan te maken; het is per slot hier geen Marktplaats, maar 'n gesloten gemeenschap.

Er is meerdere keren contact geweest door Michel met Robbertt zonder resultaat  >:(

Sorry, maar als er dan toch moet worden gemodereerd zou het beter zijn om te bemiddelen ipv gewoon het draadje te sluiten en case closed

> nee dit zit me niet lekker  :(   Han
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

Contour

+1

Ik was verbaast dat het topic is leeggeveegd en op slot gezet?

Ik zeg niet dat de verkoper de kabel perse moet terugnemen, maar 50/50 delen van de kosten voor het aanzetten van een nieuwe IEC lijkt me minimaal nodig.

Groetjes Walter

Zweitse

Quote from: Cyreg on March 11, 2018, 12:08:10
Dat afsluiten door 'n mod van het eerdere draadje over het probleem van Michel mbt onderwerp vind ik geen goede zaak   :(

Er is ter goeder trouw gekocht, zoals dat op 'n forum als dit hoort te zijn!
De gegeven info was op z'n minst te weinig en niet helemaal waar!

Als dat blijkt vind ik dat op 'n forum als dit, de verkoper de coulance moet hebben om de zaak ongedaan te maken; het is per slot hier geen Marktplaats, maar 'n gesloten gemeenschap.

Er is meerdere keren contact geweest door Michel met Robbertt zonder resultaat  >:(

Sorry, maar als er dan toch moet worden gemodereerd zou het beter zijn om te bemiddelen ipv gewoon het draadje te sluiten en case closed

> nee dit zit me niet lekker  :(   Han
Ik denk dat de forumregels aangaande de verkoop/aankoop van goederen op het forum heel duidelijk zijn.

michel69

Laten we er maar over ophouden mannen voor dit uit de hand gaat lopen(steun en reacties zeer gewaardeerd)ik neem mijn verlies wel en dan is wat mij betreft wel klaar.

Groetjes Michel
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dolby

Ben het er ook mee eens. Ts vroeg om hulp bij het aanpassen van zijn kabel. En om dan zo een topic te legen en te sluiten. Niet netjes.

blue-eyes

Heren, hoe goed ook bedoeld, laat dit vooral tussen Michel en de mods (mits Michel er met de koper er niet uitkomt).


Wat mij betreft dit topic dicht.


Andere topic was prima, als het om de technische vragen ging. Op het moment dat het topic overging in het veroordelen van, etc. etc., wat niet aan de leden is maar iets tussen de TS, de koper en de mods.
Als het laatste het geval was snap ik dat er geschoond wordt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Dolby

#7
Opschonen ja, volledig legen nee.
En hier laat ik het bij  ;)

michel69

Quote from: Dolby on March 11, 2018, 12:35:24
Opschonen ja, volledig legen nee.
En hier laat ik het bij  ;)

Precies  ;) ik ga lekker voetballen kijken tenminste dat hoop ik als mijn cluppie niet weer gaat lopen prutsen dan wordt het kijken weer wat minder ;D
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Contour

#9
In het andere topic geeft de moderator aan dat Michel het eerst zelf moet proberen op te lossen met de verkoper, logische suggestie!

Echter, en wellicht is dit per ongeluk over het hoofd gezien door de mods, gaf Michel al aan de verkoper meermaals benaderd te hebben maar deze geeft 'niet thuis'. Het kan toch niet zijn, op een fijne forum gemeenschap als deze, dat Michel het boetekleed alleen zelf moet aantrekken en 100% zelf voor de extra kosten van een nieuwe stekker moet opdraaien?

Kijk, dat de kabel veel ouder is dan verwacht, en waarschijnlijk niet meer origineel is erg vervelend, maar overkoombaar, maar een stekker die niet past, dat is wel een groot probleem. De kabel, zoals die nu is, is namelijk niet bruikbaar.

Groetjes Walter

chansig

Is in eerste instantie de keus van TS vervolgens van de mods en met een beetje mazzel ook nog de verkoper. Daar hebben ze jou of anderen niet voor nodig. TS vraagt ook niet om raad of advies en toch laat jij tot een keer of 8 weten wat men zou moeten doen. Bijzonder toch...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

#11
Hallo Hans,

Ik wil het forum graag netjes en betrouwbaar houden, dit soort misstanden moeten alsoluut beperkt blijven. Jij wilt hier toch ook veilig kunnen kopen en verkopen zonder opgelicht of misleid te worden?

Nu is er eens een keer een akkefietje, dan mogen er toch best suggesties gedaan worden wat een eerlijke oplossing zou kunnen zijn? Het 50/50 delen van de kosten van een nieuwe IEC lijkt mij dan best eerlijk. Beide partijen zijn namelijk schuldig, te weinig info gegegeven, te weinig info gevraagd.

Nu zal ik er ook over ophouden trouwens. 

Groetjes Walter

solitaire

Een reguliere thread dat leeggeroofd en afgesloten wordt ?!  :nopompom: Dat zit ook mij niet lekker, ik was met stomheid geslagen.

Alleen een slotje had de discussie, als die al ongewenst zou zijn, ook gesloten.

absolute misser
Hinterm Horizont geht's weiter.

Roksan

Een slotje erop was inderdaad genoeg geweest. Nu lijkt het net of het niet benoemd mag worden.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

solitaire

exact, en dat terwijl de thread al 3 of 4 dagen zonder enige bemoeienis van een mod liep ...
Hinterm Horizont geht's weiter.

michel69

#15
Zojuist contact gehad met audioclinic(dichtbij voor mij scheelt verzendkosten) ik moet rekening houden met 80 euro de connector kost 50 via Erik(sponsor) tussen de 20 en 60 Euro excl. verzendkosten afhankelijk van de kwaliteit ga dan maar voor de forumsponsor ;D
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Roksan

En hopelijk speelt de kabel dan naar tevredenheid en kan je dit hoofdstuk afsluiten
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

chansig

Quote from: Contour on March 11, 2018, 12:52:34
Hallo Hans,

Ik wil het forum graag netjes en betrouwbaar houden, dit soort misstanden moeten alsoluut beperkt blijven. Jij wilt hier toch ook veilig kunnen kopen en verkopen zonder opgelicht of misleid te worden?

Nu is er eens een keer een akkefietje, dan mogen er toch best suggesties gedaan worden wat een eerlijke oplossing zou kunnen zijn? Het 50/50 delen van de kosten van een nieuwe IEC lijkt mij dan best eerlijk. Beide partijen zijn namelijk schuldig, te weinig info gegegeven, te weinig info gevraagd.

Nu zal ik er ook over ophouden trouwens. 

Groetjes Walter

Allemaal leuke voorstellen...maar heeft de TS er om gevraagd ? Nee toch ? Nou klaar dan. Je hebt de verkoper al een oplichter genoemd, hij moet een ban krijgen etc. Allemaal dingen waar de TS niet om gevraagd heeft.

En Michel...koop een fatsoenlijke stekker en laat iemand die er niet bang voor is hem voor je monteren. Dan ben je voor een redelijk klein bedrag klaar. De stekkers die er nu op zitten zijn ook niet van die dure. Zal niet voor niets zijn toch ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Leeuwarden

In Leeuwarden was het vroeger zo dat mensen die terecht gesteld waren werden opgehangen aan de oevers van binnenkomende vaarwegen van de stad. Gewoon als waarschuwing geen rottigheid uit te halen. Ik stel voor dat we zoiets hier ook (weer) invoeren! Vroeger was alles beter!  :blink:

(het was trouwens wel een stinkboel... Ze lieten ze namelijk hangen totdat ze spontaan van het touwtje vielen...)

solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.

Summer

Mijn aanbod om je een stekker te monteren geldt nog.
Stuur maar een PM mocht het nodig zijn.

Contour

Zit de juiste stekker al op deze kabel?

Groetjes Walter

chansig

#22
Stuur hem even een pm. De gene met de desbetreffende kabel is ws al met hele andere dingen bezig.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Hallo Hans,

Ik zie geen reden tot PB, het is voor velen intressant om te horen hoe het met de kabel is afgelopen. Als we alles via PB gaan dien, kunnen we het forum wel sluiten. Dacht het niet Job.

Groetjes Waltef

michel69

Quote from: Contour on March 24, 2018, 20:48:16
Hallo Hans,

Ik zie geen reden tot PB, het is voor velen intressant om te horen hoe het met de kabel is afgelopen. Als we alles via PB gaan dien, kunnen we het forum wel sluiten. Dacht het niet Job.

Groetjes Waltef

Hoi Walter

De kabel is nu bij forumsponsor Erik op de operatietafel ;) ;D

Als hij weer bij mij is dan zal ik mijn bevindingen delen met foto ;D
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x