Muziek speler voor een kind

Started by activ, March 10, 2018, 08:10:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

activ

Hoi allemaal,

Ben benieuwd of jullie een idee hebben over muziek op de kamer van mijn dochter. Ze is nu drie en ze is gek op muziek, dus we denken er aan om voor haar vierde verjaardag iets te geven waarmee ze op haar eigen kamer ook muziek kan luisteren.
De bedoeling is dat het speakers heeft (geen headphones) en dat ze zelf de muziek kan kiezen. Aangezien ze nog niet echt kan lezen moet de user interface visueel zijn, daarbij denk ik dan aan plaatjes van de cover art waar ze uit kan kiezen.
Hoeft verder geen high-end te zijn, want de kans dat ze het perongeluk een keer sloop is natuurlijk aanwezig.

Iemand een idee voor een mooie oplossing?

groeten,
activ

Rowdy

Misschien een oude smartphone / tablet in combinatie met een bluetooth luidspreker. Kan ze bijvoorbeeld via YouTube muziek luisteren op de luidspreker.

activ

Quote from: Rowdy on March 10, 2018, 08:17:22
Misschien een oude smartphone / tablet in combinatie met een bluetooth luidspreker. Kan ze bijvoorbeeld via YouTube muziek luisteren op de luidspreker.
Youtube vertrouw ik niet voor luisteren zonder toezicht.
Verder vindt ik je suggestie leuk, heb ook nog wel een iPad liggen. Maar zou er niets zijn dat meer "af" is?



jahtari

Een sonos play met spotify abo?
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

activ

Quote from: jahtari on March 10, 2018, 08:48:23
Een sonos play met spotify abo?
Spotify abo is er al, hebben een family abo.

Maar zou ze dan de Sonos app of de Spotify app moeten gebruiken?
Het zal echt iets moeten zijn waar ze alleen een plaatje hoef te kiezen om een album te luisteren.

solitaire

Quote from: activ on March 10, 2018, 08:25:23
Youtube vertrouw ik niet voor luisteren zonder toezicht.
Verder vindt ik je suggestie leuk, heb ook nog wel een iPad liggen. Maar zou er niets zijn dat meer "af" is?

helpt dit ?

https://support.google.com/youtubekids/answer/6172308?hl=en

of Google met 'parental filter youtube'
Hinterm Horizont geht's weiter.

activ

Quote from: solitaire on March 10, 2018, 10:22:59
helpt dit ?

https://support.google.com/youtubekids/answer/6172308?hl=en

of Google met 'parental filter youtube'
Nee, youtube vertrouw ik niet dus die wordt het echt niet. Filter of niet.

Spotify of locale muziek bestanden moet het worden.

Htdre

#7
Hier voor de kleintjes gewoon zo'n cd/radio speler van de blokker. Kan ook nog usb op.
Cd zelf erin en aanzetten gaat prima hier met een 3 jarige. Wellicht niet handig voor je speciale editie album. Maar voor K3 kindermuziek etc prima te doen. 20-25 euro. Mocht ie kapot gaan ook te overzien

https://www.blokker.nl/p/audiosonic-stereo-radio-cd-cd-1568/1440383 Zoiets maar dan met een kortingsactie.

Pjotr

Voor mijn dochter op koningsdag voor €2,50 een roze minisetje met Cd-speler op de kop getikt. Ze heeft een aantal K3 en Efteling Cd's. Vindt ze helemaal geweldig. Het hoeft niet duur te zijn ;)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+