Transparent powercord reference past niet

Started by michel69, March 8, 2018, 16:23:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

michel69

Goedendag mede forumleden.

Ik heb vandaag mijn nieuwe powercord van Transparent ontvangen en bij het aansluiten kwam ik tot mijn verbazing dat hij dus niet past op de ingang van mijn amp >:( en na een tijdje op het web zoeken kwam ik deze link tegen!

http://www.hifi-advice.com/blog/audiophile-insights/cables-info/iec-connector-standards/

Ik heb dus blijkbaar de variant gekregen(voor zware versterkers en blokken) die niet de meest gangbare is nu is mijn vraag is dit nog op te lossen op een nette manier of geld terugvragen? ik zit nu met een vrij dure kabel die ik dus niet kan gebruiken.

Alvast bedankt voor het meedenken.
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Jinsu

Beste Michel69,

Probeer dit eerst met de verkoper op te lossen, het heeft geen toegevoegde waarde om er derden bij te betrekken.

Bij kabels uit het duurdere segment altijd naar een serienummer vragen, die kun je in de meeste gevallen bij de fabrikant laten controleren. Je kunt nog steeds nieuwe kabels met C19 en C20 pluggen krijgen.

Vraag daarom ook altijd naar duidelijke foto's en leg ook duidelijk schriftelijk vast wat je beoogd te kopen.

Groetjes,

Jinsu

Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.