Vervanging voor Bose MIE2i Mobile hoofdtelefoon..

Started by Teejoo, March 6, 2018, 22:53:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teejoo

Ik heb al een jaar of 7 de Bose MIE2i Mobile hoofdtelefoon. Voor mij een van de weinige in-rear telefoons die ik super vind zitten. Qua klank gewoon prettig, niet opdringerig.

Maar ik zoek nu dus een opvolger, bij voorkeur meteen bluetooth zodat ik hem kan aansluiten op m'n iPhone 8+.



Cyrus·

Ik heb onlangs de Sony MDR-X50BS gekocht, bluetooth wireless. Zit erg prettig (zowel dopjes als oorstukje in div. maten meegeleverd). Klank is prima, komt behoorlijk wat (prettig) laag uit en mooi helder zonder scherp te worden. Stemmen ook prima.



Dit is één van de weinige Bluetooth headsets waar de accu in één van de oortjes zelf zit, i.p.v. de draad. Bij de meeste BT headsets heb je dan zo'n stuk plastic in je nek. Vandaar dat ik voor deze Sony heb gekozen.

Enige nadeel: de mic zit ook in één van de oortjes en daardoor kan de ontvanger ervaren dat het geluid van ver weg komt. Nu gebruik ik de headset voornamelijk voor muziek en slechts zeer sporadisch om te bellen, dus voor mij is dat geen issue. Maar het leek mij wel zo eerlijk om het er bij te vermelden.
Groeten,
Edwin