Blof als aanleiding voor goede of slechte muziek

Started by DofN, March 4, 2018, 10:51:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Geloof me er word simpelweg overleg gepleegt

Als ik raphie was zou ik me in iedergeval even heel rustig houden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

@sirius
Ik richte me puur op de opmerking dat hier blijkbaar geen normale discussie mogelijk is en hij maar ergens anders heen moet.

Laat ik HEEL duidelijk zijn
Er word hier niet gewerkt volgens jullie regels maar die van mij.
Ik vind een normale sfeer enorm belangrijk met daarbinnen ruimte genoeg voor discussie.

Sommige mensen moeten niet meteen gaan klagen als iets niet gaat zoals zij dat willen. Andere moeten niet lopen zeuren als iemand vind dat je hun topic verziekt.

We zijn toch allemaal weldenkende volwassenen ?
Het is heel simpel.

Volgende aanval naar mij toe is een directe ban.
Als je streng wilt kun je het krijgen. Net als op andere fora.

Als je opmerkingen maakt waaruit blijkt dat je vind dat hier geen discussie plaats kan vinden en dat dit maar ergens anders moet dan help ik je wel even dat je hier niet meer kan posten.

Nu duidelijk?
Ben het een beetje zat dat er word getwijfeld aan het beleidt omdat we niet direct iedereen eraf gooien maar proberen iedereen een kans te geven.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Ach...die manier van schrijven kennen we toch. Mij maakt het niet zoveel uit. Ik ken hem niet, alleen via het forum, dus waarom zou ik me iets moeten aantrekken van wat hij eventueel zegt over mijn persoon/gedrag ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

Het gaat erom dat ik gewoon niet begrijp waarom mensen gewoon niet even normaal doen tegen elkaar.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

AudioEnZo

doorofnight,
Zou je het van elk willekeurig nummer zo in beeld kunnen brengen (ik hou wel van visualiseren)?:


fasteddie

Ik vindt dit niet echt een objectief plaatje ;D :P

Erik

#181
Quote from: martien on March 11, 2018, 14:32:09
Ik vind het verbazend hoe vaak raphie gewaarschuwd word.
Zijn manier van posten onder andere in dit topic is verschillende keren gewoon onfatsoenlijk!

Hou nou toch op zeg. R komt elke keer met valide argumenten, niks onfatsoenlijks aan. Maar omdat R door velen gehaat is moet hij maar monddood gemaakt worden. Ook ik heb de TS een voorbeeld gegeven en ook hier geen enkele reactie omdat ik blijkbaar niet goed genoeg ben om op te reageren.
R is niet mijn grote vriend, soms is hij idd bot en liegt hij zelfs al dan niet onbewust, maar in deze discussie zie ik weinig waar een waarschuwing voor nodig is. Scherp ja, confronterend ja, onbeschoft nou nee. Ik zie de TS ook steeds lekker weer het vuurtje opstoken na elke waarschuwing om even rustig aan te doen. Just my 2 cents.
Verder leuk topic, mits er serieus op elkaar ingegaan zou worden, maar dat zal wel een droom blijven.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

fasteddie

Wordt het niet eens een keertje tijd om gezellig samen een kopje thee te gaan drinken?  :inlove:

Jeetje wat kunnen mensen zich toch druk maken.....elkaar even in de ogen kijken kan echt helpen hoor....Wie doet er een voorstel?
Het mag natuurlijk ook een biertje zijn gezellig in een strandtent....

Erik

Vroeger hadden we een ht BBQ naast die is stille dood gestorven helaas.
Samen biertje doen kan de boel idd behoorlijk nuanceren, goed idee!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mondiaal

Quote from: doorofnight on March  6, 2018, 19:34:06
Waarom kan niet onderbouwd worden dat Blof kwalitatief minder goede muziek maakt dan The Beatles (als dat zo is)? Valt er dan niets te zeggen over kwaliteitsverschillen tussen muzieknummers?

Is het niet gewoon een smaak issue? Ik ga hier niet verkondigen dat de beatles betere muziek maakten dan Blof. Oke, zij waren vernieuwend voor hun tijd, maar dat betekend niet dat blof minder is.

Het is allemaal een herhaling van zetten.