Verzamelalbums niet zichtbaar - Minimserver

Started by Xander32, February 16, 2018, 12:27:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

Beste mede HT-o-fielen,

Sinds ik m'n nas in gebruik heb genomen, met daarop de Minimserver, heb ik het 'probleem' dat de verzamel cd's niet worden weergegeven. Dat zijn exemplaren van MTV Unplugged, Twee Meter Sessies en een aantal Tour of Duty albums.


Zou dit aan een instelling in de Minimserver kunnen liggen?
Betreffende verzamelalbums zijn geheel identiek aan elke andere albums gerippt naar flac.

Op voorhand dank voor het meedenken .
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

activ

Is het niet gewoon dat hij alles sorteert op artiest en ze dus helemaal uit elkaar trekt?

Faxe

Ligt denk ik niet aan minimserver. Denk dat er met de metadata bij het rippen van deze cd's iets niet goed is gegaan.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

Marco66

Quote from: Faxe on February 16, 2018, 12:47:06
Ligt denk ik niet aan minimserver. Denk dat er met de metadata bij het rippen van deze cd's iets niet goed is gegaan.

Prcies, zorgen met bijv mp3tag dat albumartiest voor alle nummers gelijk is.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

fasteddie


Xander32

Nja, via de Bluos app zijn ze allen zichtbaar, via de Marantz app niet, het gegeven advies zal waarschijnlijk werken (mp3tag), maar is mij teveel gedoe.

Quote from: fasteddie on October 26, 2018, 16:40:55
Is dit nu opgelost?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT