Wat willen jullie nog graag zien of zien veranderen ?

Started by J.A.F._Doorhof, June 1, 2002, 22:37:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Zie topic.

MvrGr.
Frank

PS.
Mods zijn nog niet mogelijk, aangezien er nog weinig echt stabiele mods zijn voor YabbSE.

Dus meer in de trend van, wat voor discussies wil je, wil je een andere volgorde, kleuren etc. etc.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GLK

Het enige dat ik kan bedenken is dat het misschien een goed idee is om een aantal subfora samen te voegen. Er zijn nu namelijk zoveel verschillende subfora dat het een beetje onoverzichtelijk is.

Verder ziet het er erg goed uit!!  8)

MvrGr,

Guido

J.A.F._Doorhof

Samenvoegen van boards maakt het alleen maar onduidelijker, en dan is het helemaal moeilijk om dingen terug te vinden.

Het board is op dit moment gebouwd voor de toekomst, en geloof me als er meer en meer gepost wordt dan ben je blij met de subboards.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Henk

Ik gebruik vaak de TAB-toets om te navigeren tussen de forums en de topics in een forum. Dit bespaart mij allerlei handbewingen naar m'n trackball. Ik moet nu vrij vaak 'tabben' omdat ook de profile-links van de moderators en posters meetellen.

Voor mij is het noemen (met links) van de moderators op de hoofdpagina overbodig: het is genoeg om die op de topics-pagina van het bewuste forum te noemen. Hetzelfde geldt voor het clickable zijn van de Starter/Last Poster: het is mijns inziens voldoende als die clickable zijn in een topic.

J.A.F._Doorhof

Dat kan ik niet voor je veranderen, sorry.
Mischien dat daar een mod voor komt, want dat is inderdaad overbodig.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

Quote from: J.A.F._Doorhof on June  2, 2002, 10:38:10Samenvoegen van boards maakt het alleen maar onduidelijker, en dan is het helemaal moeilijk om dingen terug te vinden.

Het board is op dit moment gebouwd voor de toekomst, en geloof me als er meer en meer gepost wordt dan ben je blij met de subboards.

MvrGr.
Frank

Subboards zijn inderdaad oke, maar is het misschien mogelijk omdeze subboards te groeperen... zodat je een boom-structuur krijgt..

HTforum
|
|- hardware
|    |
|    |-dvd-spelers
|    |-versterking en bewerking
|
|-software
|    |
|    |- DVD
|    |- LD
etc. etc.
(het gaat me hier niet om de verdeling, daar is niet over na gedacht, maar om het idee van boom structuur)
Ik weet niet of dat binnen Yabb mogelijk is, maar daarom de vraag om dit eens te bekijken.. dat kan de boel verduidelijken..
Groeten, Peter

J.A.F._Doorhof

Klopt, dat had ideaal geweest, maar dat staat Yabb niet toe.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

ok, jammer, maar ik vind het zo ook best overzichtelijk?
Groeten, Peter

SiR-ROUND

Tja, ik blijf je hasselen om een notificatiemod, maar als die er niet is...