Kef M500 vs B&W P5

Started by Mmpzandee27, August 12, 2015, 07:12:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mmpzandee27

Hallo heeft iemand ervaring met de Kef m500? En is die beter als de P5 van B&W?

Mmpzandee27


Deleted User

Tja, heeft iemand ervaring met Ford? En is Ford beter dan Opel?

Ik hoop dat je snapt dat het een nietszeggende vraag is. Ik heb zelf de P5 icm de Ibasso DX90. Ik vind het perfect voor mijn muziek en mijn oren. Maar dat zijn zeker niet jouw oren.

Tip... neem je speler mee naar een Mediamarkt en ga daar vergelijken, en koop vervolgens bij een echte dealer. Suc6 met je keuze ;)

Former member 78


VlisChris

Misschien is het een idee om toch even wat meer tijd en moeite in je openingspost te steken.

Nu dump je nogal gewoon "een vraag" en verwacht je dat daar wel even reactie op komt. Misschien zie ik het volkomen verkeerd (zou zo maar kunnen, ook ik ben gewoon mens). Dat is wel een beetje de indruk die het wekt. En dat weerhoudt mensen er gewoon van om te reageren.

Dus je zult zien: maak je OP wat aantrekkelijker, en je hebt een goede kans dat er wat meer reactie op komt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mmpzandee27

Ja ik heb de P5 en P7 zelf allebei. Maar ik heb de Kef M500 zelf nooit gehoord. Vroeg me af of er mensen waren die het verschil wel hebben gehoord. Ik vind de P5 namelijk goed klinken is alleen wel wat gekleurd. De P7 vind ik een redelijk neutrale hoofdtelefoon maar wel met behoorlijk wat lage tonen. Overigens vind ik de P7 zijn 100€ echt wel waard.

fasteddie