De likes zijn er, nu de tags nog....

Started by Dirc, February 8, 2018, 09:41:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirc

Is het een idee om een plugin te installeren waarmee je posts kunt liken?

Jumping Jack

Waarom? Ik heb geen behoefte aan bevestiging van alles wat ik op het forum neerzet. En als je dat wel hebt, is er nog altijd deze:  ^^.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

J.A.F._Doorhof

Hebben we ooit gehad maar ging helemaal mis dankzij een paar "kinderachtige" leden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirc

Oke, gooi m dan maar weer dicht. Ik ken het van een ander forum daar werkt het wel leuk.
Misschien een meer volwassen publiek dan  :devil:

Teejoo

Ik vind het ook wel een meerwaarde hebben!

MechanicalAnimal

#5
ik gebruik het op tweakers regelmatig inderdaad, leuke functie om even een poster te attenderen dat zijn post gewaardeert wordt zonder meteen te hoeven quoten en zo best wat "onnodige" posts voorkomt.


Quote from: Jumping Jack on February  8, 2018, 09:50:57
Waarom? Ik heb geen behoefte aan bevestiging van alles wat ik op het forum neerzet. En als je dat wel hebt, is er nog altijd deze:  ^^.

ik snap niet helemaal wat je bedoelt met bevestigen.

die smilie is al niet meer bruikbaar als je niet direct onder de post kunt posten of je moet al gaan quoten.



SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Dirk

Quote from: Jumping Jack on February  8, 2018, 09:50:57
Waarom? Ik heb geen behoefte aan bevestiging van alles wat ik op het forum neerzet. En als je dat wel hebt, is er nog altijd deze:  ^^.
^^
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

SV..S

en andersom? dat dan ook? vind ik niet leuk?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MechanicalAnimal

#10


^^
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Erik

Nee dank je. bij Tweakers zie ik regelmatig goede posts verdwijnen omdat een of ander zielig figuur een min één uitdeelde. Ook nog eens anoniem.
Als je behoefte hebt aan likes wilt kun je ook naar een Facebook HT groep gaan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Dirk

Quote from: Erik on February  8, 2018, 17:21:23
Nee dank je. bij Tweakers zie ik regelmatig goede posts verdwijnen omdat een of ander zielig figuur een min één uitdeelde. Ook nog eens anoniem.
Als je behoefte hebt aan likes wilt kun je ook naar een Facebook HT groep gaan.
^^    :clapping:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirc

Het was niet bedoeld als like / dislike functie.
Met een like kun je ook voorkomen dat men citaat na citaat maakt en speciaal gaat citeren voor een good posting smiley.
Een like kan ook zijn als iemand mij een tip geeft in mijn HT topic zodat ik niet 6 posts verder die tip moet citeren en erbij moet zetten: Bedankt.

VlisChris

Dat ellenlange quotes kun je voorkomen door na een x aantal regels de quote "af te breken". 

Dat zie je ook nogal eens op andere fora. Dan zie je de quote. Maar echt alleen 3 of 4 regels. Wil je de hele quote lezen moet je hem aanklikken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

michel69

Quote from: Dirc on February  8, 2018, 19:06:19
Het was niet bedoeld als like / dislike functie.
Met een like kun je ook voorkomen dat men citaat na citaat maakt en speciaal gaat citeren voor een good posting smiley.
Een like kan ook zijn als iemand mij een tip geeft in mijn HT topic zodat ik niet 6 posts verder die tip moet citeren en erbij moet zetten: Bedankt.

Hey we kunnen liken :bigsmile:
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

blue-eyes

hahaha, alleen beide postings van mij niet, het is me duidelijk :P lol
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

op eigen verzoek verwijderd.

Wel jammer dat je je eigen berichten niet kan 'liken', dat zijn nou juist diegene die ik vaak wel 'like'...


J.A.F._Doorhof

Ik heb wat in elkaar geknutseld.
In ieder geval geen negatieve likes mogelijk :D
Dus misschien dat dit werkt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jumping Jack

Kan het niet in een subtielere kleur? Het oogt nogal prominent zo...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Zymotic

Quote from: Jumping Jack on February  8, 2018, 20:41:05
Kan het niet in een subtielere kleur? Het oogt nogal prominent zo...

Of een klein duimpje naast de quote knop

VlisChris

Snel opgepikt Frank.
Netjes.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

#23
Quote from: Jumping Jack on February  8, 2018, 20:41:05
Kan het niet in een subtielere kleur? Het oogt nogal prominent zo...

Wat heb je nou aan likes?  Zijn we zó onzeker over onze eigen postings dan?

Jouw post heeft trouwens de meeste likes van dit topic Nick :D

MechanicalAnimal

Quote from: twani on February  8, 2018, 21:39:00
Wat heb je nou aan likes?  Zijn we zó onzeker over onze eigen postings dan?

Jouw post heeft trouwens de meeste likes van dit topic Nick :D

Nu niet meer  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis