De likes zijn er, nu de tags nog....

Started by Dirc, February 8, 2018, 09:41:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Staaled

Quote from: Kempenaartjes on February 12, 2018, 16:21:35
Tip: 3 keer kort achter elkaar op like-knop en deze is gedelete.
Maar hoe krijg je hem dan weer terug? :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

jasjenl

Quote from: Kempenaartjes on February 12, 2018, 16:21:35
Tip: 3 keer kort achter elkaar op like-knop en deze is gedelete.
Dat werkt toch niet?
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

PuNkEnStEiN

Quote from: Richi on February  9, 2018, 13:55:11
Nu moet ik alle oude posts van de afgelopen 15 jaar weer doorlopen om diegene die ik leuk vond, alsnog te liken!  :D
Ja, da's egwel waardeloos! Zou het niet handig zijn om een knop te maken waarmee je in één keer alle berichten op het forum kunt liken?  :clapping:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840


MechanicalAnimal

Quote from: Kempenaartjes on February 12, 2018, 16:21:35
Tip: 3 keer kort achter elkaar op like-knop en deze is gedelete.

Whoehahahaha  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Ejorne

Is het een gevoelig knopje?

darkrunner

Kan je die knop ook uitschakelen zodat je deze niet meer ziet?

MechanicalAnimal

schijnbaar door er kort 3 x op te klikken  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis


solitaire

Whatsup met de knop 'Like stats' bovenin de pagina ... het geeft je keuzes als Message / TopicBoard / Most Liked Member / Most Like Giving user, maar welke ik ook aan klik het resultaat is een eeuwiglopend think-wheel ... ?
Hinterm Horizont geht's weiter.

chansig

Moet zeggen dat het toevoegen van de like button me wel bevalt. Scheelt mensen zelf een boodschap richting een ander te geven. Die ander kan mooi zien wie zijn matties wel/niet zijn. Heeft mij in ieder geval al een persoon of 10 opgeleverd waarop ik niet meer hoef te reageren. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dirc

Nu nog de mogelijkheid iemand te taggen. Dat scheelt weer citaten en je krijgt een melding als iemand blijkbaar iets tegen jou zegt.
Dus gewoon @chansig en dan krijgt hans een pm dat ie getagged is.

Witalik

Quote from: Dirc on March 14, 2018, 22:56:03
Nu nog de mogelijkheid iemand te taggen. Dat scheelt weer citaten en je krijgt een melding als iemand blijkbaar iets tegen jou zegt.
Dus gewoon @chansig en dan krijgt hans een pm dat ie getagged is.

Is een handige optie inderdaad !
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

oud_account_1

Quote from: Dirc on March 14, 2018, 22:56:03
Nu nog de mogelijkheid iemand te taggen. Dat scheelt weer citaten en je krijgt een melding als iemand blijkbaar iets tegen jou zegt.
Dus gewoon @chansig en dan krijgt hans een pm dat ie getagged is.
En daarna de boel hernoemen naar HTFacebook?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Witalik

Quote from: squadra on March 15, 2018, 04:43:51
En daarna de boel hernoemen naar HTFacebook?

Dit heeft toch niks met Facebook te maken ? Andere Fora gebruiken dit ook al (lang)
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

chansig

Quote from: Dirc on March 14, 2018, 22:56:03
Nu nog de mogelijkheid iemand te taggen. Dat scheelt weer citaten en je krijgt een melding als iemand blijkbaar iets tegen jou zegt.
Dus gewoon @chansig en dan krijgt hans een pm dat ie getagged is.

Wat mij betreft liever geen pm's.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Lijkt mij ook geen goed idee. Dan heeft Hans zijn inbox binnen een dag vol.  :laugh:  :P

Groeten...

Dirc

Quote from: chansig on March 15, 2018, 07:41:16
Wat mij betreft liever geen pm's.

Gr. Hans
Zonder PM's heb je er toch niks aan. Stel ik tag jou dan wil jij toch weten dat ik iets tegen jou zeg?
Bij andere fora kan ik @Ch typen en dan krijg ik automatisch een dropdown met forumnamen. Dan selecteer ik er een (of ik typ de volledige naam) en doe mijn zegje. Jij krijgt dan een notificatie: Je bent genoemd in een post. klik hier om deze te bekijken.

VlisChris

Even dagdromend:
Een notificatie zoals bij ongelezen berichten?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Dirc

Dat is aan de technici hier. Bij SMF heb je naast je PM's ook een belletje bovenin. Als je dan notifications hebt staat er een getalletje naast.

Dirc


chansig

Quote from: Dirc on March 15, 2018, 09:33:53
Zonder PM's heb je er toch niks aan. Stel ik tag jou dan wil jij toch weten dat ik iets tegen jou zeg?
Bij andere fora kan ik @Ch typen en dan krijg ik automatisch een dropdown met forumnamen. Dan selecteer ik er een (of ik typ de volledige naam) en doe mijn zegje. Jij krijgt dan een notificatie: Je bent genoemd in een post. klik hier om deze te bekijken.

Die tags hoeven van mij ook niet. Dus vandaar mijn nee tegen de pms.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dirc

Je bent niet alleen en een alert is geen PM.

Fox

zo lang er geen "don't like" is doe ik niet mee  :D

solitaire

Wat sommigen al voorspelden is waarheid geworden ... sommige forum leden, vreemd genoeg vaak dezelfde die zichzelf 'kritische forum/audio gebruiker' noemen, geven iedere post een like ... soms een pagina vol. Soms specifiek aan vriendjes of aan diegene die hun shtick verwoord, maar, hoewel irritant, is dat nog ... begrijpelijk ... kinderachtig, maar nou ja. Maar in grote getale ook schijnbaar (oeps, toch weer subjectiviteit op dit forum ...) lukraak ? Wat mij betreft het failliet van de like-button.
Hinterm Horizont geht's weiter.