Progressive scan en sony 1252

Started by Abel_Dekkers, April 27, 2004, 09:55:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Abel_Dekkers

Hoi,

Steeds meer Dvd spelers hebben progressive scan functie aan boord. Nu stuur ik mijn projector aan via mijn videokaart die door ITC met extra bnc uitgangen is geslodeerd aan de vga. Is het ook mogelijk om zo`n dvd speler met aan boord dus progeressive scan een extra RGBHV uitgang te solderen? of heb je dan last van verlies van kwaliteit van beeld?
Ik draai met een Gforece 4 met een processor van Athlon 2000 mhz. Alleen ik vind het zelf praktischer als ik een dvd speler zou hebben ipv een htpc.

Mvg,

Abel Dekkers
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Rob_Dingen

Hoi

Je zou kunnen kijken naar de Bravo D1 speler die 720p via vga uitstuurd.
Ga maar eens lezen op het www.avsforum.com

Rob

Abel_Dekkers

Hoi,

ik heb sommige artikelen gelezen op internet (google.nl gezocht)  en die bravo staat best goed beschreven: The Bravo D1 is an impressive product considering its price.

Stel dat ik die speler zou aanschaffen, hoe sluit ik die dan aan? Via een scaler of dat er extra BNC uitgangen aan de achterkant worden gemaakt?

Mvg,

Abel Dekkers
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

daburnd

Je kan ook voor een kiss speler gaan zoals ik op mijn sony 1252 heb. Anders kan je ook wel een keer komen kijken als je wil.

Abel_Dekkers

Hoi,

nu stuur ik dus uit via mij pc via de 5 bnc kabels. Kan er op de dvd speler ook 5 uitgangen worden gemaakt of zou ik gelijk andere kabels erbij moeten kopen, omdat het niet aangesloten kan worden via 5x bnc?

Mvg,

Abel

Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Rob_Dingen

Hoi

De Bravo is beter als de Kiss.
Ik dacht dat er een VGA aansluiting op zat.

Rob

Abel_Dekkers

dus dan zou ik die naar itc/frank kunnen sturen en dat ze daar weer een extra RGBHV uitgang op de vga solderen, zodat ik de kabels die ik nu heb kan houden? Waar verkopen ze de Bravo speler dan?

Mvg,

Abel
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Abel_Dekkers

deze kabels zou ik dus dan nodig hebben en dan nog een stekker die van dvi naar vga gaat. Dus mijn kabels die ik nu heb die zouden dus overbodig zijn.
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Abel_Dekkers

Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

M.G

Die kabel heb ik ook liggen, gekocht bij Alternate voor 8 pleuro's.
Tik maar bnc rechtsboven op hun side.