Speaker stands voor satelliet speaker

Started by Ernstig2005, February 5, 2018, 12:57:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ernstig2005

Ik heb recent twee SVS Prime Satellite speakers gekocht die moeten gaan dienen als surround speakers. Nu wil ik ze op standaards zetten maar ik weet niet op welke. De bovenplaat mag namelijk niet al te groot zij omdat dit vrij smalle speakers zijn (12,5 cm).

Heeft een van mijn forumgenoten misschien een idee of tip? Alvast bedankt voor een reactie!

Knor

Quote from: Ernstig2005 on February  5, 2018, 12:57:27
Ik heb recent twee SVS Prime Satellite speakers gekocht die moeten gaan dienen als surround speakers. Nu wil ik ze op standaards zetten maar ik weet niet op welke. De bovenplaat mag namelijk niet al te groot zij omdat dit vrij smalle speakers zijn (12,5 cm).

Heeft een van mijn forumgenoten misschien een idee of tip? Alvast bedankt voor een reactie!

Partington Super Dreadnought.
Toevallig nog een setje van te koop staan... ;)

https://www.whathifi.com/partington/super-dreadnought/review
Ik kan alles geloven,
op voorwaarde dat het ongelofelijk is.

Ernstig2005

Dat is inderdaad wel heel toevallig :D, bedankt voor je reactie. Maar ik zoek eigenlijk iets subtielers, en vraag mij ook af of de bovenplaat niet breder is dan 12,5 cm.

Iemand nog een ander idee?

Knor

Quote from: Ernstig2005 on February  5, 2018, 16:28:57
Dat is inderdaad wel heel toevallig :D, bedankt voor je reactie. Maar ik zoek eigenlijk iets subtielers, en vraag mij ook af of de bovenplaat niet breder is dan 12,5 cm.

Iemand nog een ander idee?

Bovenplaat is 15cm. Ik zocht destijds ook iets heel smals, maar ook iets goeds. Succes...!
Ik kan alles geloven,
op voorwaarde dat het ongelofelijk is.

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Ernstig2005

Quote from: erik s. on February  6, 2018, 19:52:56
Welke hoogte?

De spealers komen naast de bank te staan dus ik denk zo'n 80 cm.