Gato

Started by Eclectic, April 25, 2018, 14:42:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eclectic

Iemand ervaring met Gato versterkers?
Vooral DPA 4004.
Dank voor reacties.
B&W 803 D3,Bryston 4B3,T+A DAC8DSD,Sotm ultra 200 plus.
Ocos ls.kabel.

H&C Hifi

Ik heb de stereo modellen bijna allemaal in huis gehad.

De klasse d gebaseerde versterkers vond ik helaas niet erg muzikaal.

dewolf

Ik heb een gato dia 250s. Zeer tevreden over! Ik gebruik de Gato met ATC SCM19 en vooral de ambiance die de combi weet neer te zetten bevalt me goed. Voor mij muziekaal genoeg, maar misschien voor sommigen wat te vlak/ ontspannen. Dit zal ook met de ATCs te maken hebben...

Paul0106

Op xfi stond een Dpa 4004 te spelen. Zover ik het daar kon beoordelen klonk de set met die versterker meer dan uitstekend! Stond te spelen op de fm50 speakers. Ook geen 'kleine' jongens.

Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk


mijkie

Heb hier een DIA400 gehad, erg mooi maar, zoals Marcel ook zegt, blonk niet uit in muzikaliteit 
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Peerless Monster

Heb ze ooit op een show gehoord. Was wel onder de indruk van de strakheid van het laag en definitie in het midden. Zijdezacht hoog, maar ik mis de 3D en preciesheid. Ik kan hier de pijporgels tellen bijvoorbeeld met een Jeff Rowland 6 monoblokken op een JR Synergy... nog nooit zo'n mooie combi gehad overigens...
De gato heeft wel ongelofelijk veel controle...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler