Diameter adapter plug NAD PP2 phono vesterker

Started by JunkO, January 22, 2018, 10:00:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JunkO

Ik heb een wat vreemde vraag misschien, maar hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik bezit een NAD PP2 phono versterker waar ik helaas na een 2-tal verhuizingen de adapter van ben kwijt geraakt. Nu heb ik een losse adapter besteld, maar de plug (2.1 mm) is helaas te groot. Ik kan allerlei specs vinden over de adapter behalve de grootte van de plug. Ik heb NAD al gemaild, maar die reageren helaas niet. Ik wil graag een adapter kopen maar ik wil nu wel zeker zijn dat het past.

Ik heb nu deze adapter:


De originele NAD adapter ziet er zo uit:


ik schat dat het 1.7 mm is, hopelijk kan iemand dit hier (al dan niet met met dezelfde versterker) bevestigen.



Primare A30.1 MKII | ELAC 512 JET | Marantz HD-DAC1 | BeyerDynamic DT880 Edition 600 Ohm |  Yamaha WXAD-10 streamer + iFi Audio iPower | Van Damme Hifi Series | Ghentaudio + Tara Labs interlinks

Roeru117

Geen idee hoe groot de plug is, maar misschien is een ifi ipower voeding een idee als vervangende voeding? Daar zitten verschillende adapters bij zodat het vrijwel altijd past.
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

fasteddie

Heb zo'n versterker staan....buitenkant plug 3 mm....

JunkO

Quote from: fasteddie on January 31, 2018, 17:06:40
Heb zo'n versterker staan....buitenkant plug 3 mm....

Dan denk ik dat je geen PP2 hebt. De nieuwe adapter met een diameter van 2.1 mm is al te groot namelijk. Ik heb eindelijk bericht terug van NAD en de originele schijnt 1.4 mm te zijn.

Verloopstekker is besteld, dus even afwachten nog.
Primare A30.1 MKII | ELAC 512 JET | Marantz HD-DAC1 | BeyerDynamic DT880 Edition 600 Ohm |  Yamaha WXAD-10 streamer + iFi Audio iPower | Van Damme Hifi Series | Ghentaudio + Tara Labs interlinks

fasteddie

Ah....zal nog een keer kijken, maar je hebt al een verloopstekker besteld zie ik....

JunkO

#5
Voor mekaar, een verloopstukje was de oplossing.

Topic mag dus gesloten worden.
Primare A30.1 MKII | ELAC 512 JET | Marantz HD-DAC1 | BeyerDynamic DT880 Edition 600 Ohm |  Yamaha WXAD-10 streamer + iFi Audio iPower | Van Damme Hifi Series | Ghentaudio + Tara Labs interlinks

fasteddie