Den of Thieves (2018)

Started by i2Paq, January 16, 2018, 08:20:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

i2Paq

Deze film, Den of Thieves, gisteravond in de Vue Moviepas Exclusive gezien.



Hij komt pas offcieel 22 februari 2018 in de bioscoop.

Het verhaal gaat over The Good and the Bad guys (obvious) en vanaf het begin blijkt dat niets is wat het lijkt.
Een sterk acterende cast die de film meer dan de moeite waard maken.
Er zitten eigenlijk geen flaws in het verhaal en als je aan het einde denkt "Dit is het" blijkt er een verrassende plotwending.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Woutoro32

Tof! Ben wel fan van Gerard Butler. Nu staat hij nog hoger op het verlanglijstje.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

i2Paq

Quote from: Woutoro32 on January 20, 2018, 09:14:39
Tof! Ben wel fan van Gerard Butler. Nu staat hij nog hoger op het verlanglijstje.

Je gaat echt verrast worden door deze film!

Zodra hij officieel uit is ga ik nog een keer.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Malignant

Gisteren gekeken en ik moet zeggen dat het een zeer vermakelijke film is.
Komt ietsjes langzaam op gang, maar naarmate de film vordert heb je daar zeker vrede mee want het zet de stemming wel lekker neer.

Ook de DTS-HD sound track zit goed in elkaar en heeft lekkere impact.
En ik moet zeggen de Neural-X upmix van Denon deed het zeker goed , met de plafond speakers er bij
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

Erik

#4
In bios? Zo ja welke?
Ik wilde film ook zien maar na drie weken was hij alweer uit de bios hier. Terwijl sommige films van twijfelachtig kwaliteit na vier maanden nog draaien terwijl je denkt toon eens wat anders
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

haythijs

#5
Gisteravond gekeken en prima vermaakt, fijne actieknaller en lekkere workout voor je surroundset. Zeker bij de laatste overval. De film deed mij aan Heat denken ( keiharde cop vs keiharde badguy, hun ontmoeting  en de bankovervallen) hoewel ik Heat toch wel een stuk ' klassieker' vind. Wellicht ook door de 2 legendes die er in spelen 😉
Niettemin, fijn filmavondje gehad 👍
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare