Probleem Toshiba Laptop

Started by MarcFR, January 13, 2018, 12:36:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarcFR

Het volgende doet zich voor. Na een aantal dagen na een update start de laptop niet meer op. Start niet verder op dan het Toshiba logo. Krijg dan wel de mogelijkheid om systeemherstel e.d. te doen maar zelfs dat werkt niet. Ook een volledig herstel gaat niet. Na het plaatsen van een nieuwe hdd krijg ik een melding No Bootable Device .... Please Restart  System. Laptop draait op Windows 10

Mijn vraag is ... wat er aan de hand is en wat te doen.
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

Sjettepet

Quote from: MarcFR on January 13, 2018, 12:36:53
Het volgende doet zich voor. Na een aantal dagen na een update start de laptop niet meer op. Start niet verder op dan het Toshiba logo. Krijg dan wel de mogelijkheid om systeemherstel e.d. te doen maar zelfs dat werkt niet. Ook een volledig herstel gaat niet. Na het plaatsen van een nieuwe hdd krijg ik een melding No Bootable Device .... Please Restart  System. Laptop draait op Windows 10

Mijn vraag is ... wat er aan de hand is en wat te doen.

Mischien ben ik naief maar 'een nieuwe hdd' is inderdaad geen bootable device. Je zult een bootsector aan moeten maken (ofwel een OS installeren).
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

Raymond187

HDD is wel degelijk een bootable device. Maar er moet idd wel een OS op geïnstalleerd worden.

MarcFR

T is even werk , maar inmiddels draait ie weer ! Idd moest er nog OS op ...stom van me  ;D
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.