Bowers and Wilkins CM centre

Started by H3nki3, January 12, 2018, 14:33:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H3nki3

Hoi allemaal,

Na een paar weken zoeken probeer ik het maar eens hier:

Ik ben in bezit van BenW CM8 speakers, en nu wil ik daar graag een passende centerspeaker bij: De CM (S2) Centre. En wel in de kleur Satin White

Ik kan er nog een paar vinden in zwart en rosenut, maar niet de witte. De nieuwe HTM 7-1 S2 Centre zou een optie kunnen zijn, maar deze is gelijk weer 750 euro.

Kan iemand van jullie me helpen aan, of wijzen naar een witte CM Centre, met een max prijs rond de 500 euro.

Bij voorbaat mijn dank!

Grt H3nki3

Fox

De productie van de CM-serie is augustus 2017 gestopt en vervangen door de 7-serie.

Een CM kun je dus niet meer bij de importeur bestellen.
Als je mazzel hebt heeft een winkel er misschien nog 1 staan en anders word het 2e hands.

Als het niet perse wit moet zijn ....
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=166790.0

H3nki3

Yup, het moet een witte zijn, deze had ik ook op MP gevonden, thnx voor je antwoord!

Lucky.L

Hificorner heeft ze nog,ik denk als je hem een pm stuurt dat je hem hebt voor 500!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

H3nki3

Ik kon op de site geen witte vinden, maar dat ga ik zeker doen.

Fox

Quote from: Lucky.L on January 13, 2018, 08:33:06
Hificorner heeft ze nog,ik denk als je hem een pm stuurt dat je hem hebt voor 500!

voor veel minder 250eu kun je hem ook laten spuiten of wrappen  :hehe:

H3nki3

Quote from: Lucky.L on January 13, 2018, 08:33:06
Hificorner heeft ze nog,ik denk als je hem een pm stuurt dat je hem hebt voor 500!

Too bad....contact met Hificorner gehad, alles op (althans de witte uitvoering).

Ben ik dus weer terug bij de hulp van het forum: mocht je er een zien, weten waar ie te koop is, of er eentje 2e hands kwijt willen: graag jullie bericht!

Lucky.L

Heb je de winkel in Venlo al geprobeerd? [mag denk ik de naam niet noemen]
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

PietDV

Ik heb er net eentje als inruil gegeven (CMC wit wel de eerste generatie). Hoor ik eens of ze hem nog hebben in de winkel waar ik hem ingeruild heb ?

Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

H3nki3

Quote from: PietDV on January 17, 2018, 08:50:46
Ik heb er net eentje als inruil gegeven (CMC wit wel de eerste generatie). Hoor ik eens of ze hem nog hebben in de winkel waar ik hem ingeruild heb ?

Heel graag, Stassen had hem overigens niet in het wit.....ik heb zelf de CM8 eerste generatie, dus een eerste generatie centre is ook meer dan prima! Dank alvast!

H3nki3

Inmiddels heb ik er, dankzij PietDV, eentje gevonden. De zijne was inmiddels verkocht, maar daar hadden ze nog een nieuwe op voorraad, die heb zojuist bested. Happy!

Lucky.L

Zo zie je waar het forum goed voor is!  ;)
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

PietDV

Graag gedaan hoor, blij dat je er eentje gevonden hebt.

H3nki3

Gisteren is de CM S2 centre Keurig netjes bij mij thuis afgeleverd, en inmiddels ben ik hem aan het inspelen. Hij moest van ver komen (Karlsruhe Dld), maar dit is allemaal perfect verlopen.

Dank aan het forum voor de hulp!