Bouwproject Harbeth 40.2 look-a-like.

Started by MarKath, January 10, 2018, 09:55:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sirius666

Waarom vervang je al jouw posts door een smilie? Laat een modje dan het topic schoonvegen/verwijderen.

i2Paq

Quote from: Sirius666 on April  4, 2018, 09:29:11
Waarom vervang je al jouw posts door een smilie? Laat een modje dan het topic schoonvegen/verwijderen.

Ik ken forums waar je een perm-ban krijgt voor zoiets.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

MechanicalAnimal

dan lezen we toch lekker hier verder  :D

http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=25589

ik snap ook niet zo goed waarom dit topic nou ineens leeg is? Werd hier veel offtopic in gepost dan ofzo ?? Of zou het toch te maken hebben met de aanstaande verkoop van de set?
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Sirius666

Dan begrijp ik het nu nog minder :D Je ziet jouw naam bij de edits staan. Als een mod ingrijpt dan vraagt hij niet eerst naar jouw inloggegevens ;) Jij hebt je posts toch allemaal zelf aangepast?

MechanicalAnimal

Quote from: Sirius666 on April  4, 2018, 13:21:09
Dan begrijp ik het nu nog minder :D Je ziet jouw naam bij de edits staan. Als een mod ingrijpt dan vraagt hij niet eerst naar jouw inloggegevens ;) Jij hebt je posts toch allemaal zelf aangepast?

hij heeft ze ook inderdaad zelf aangepast.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

MarKath

Quote from: Htforum.nl
MarcelHLX,

Je hebt een waarschuwing gekregen vanwege een ongewenste activiteit. Laat dit soort acties in het vervolg achterwege en houd je aan de forumregels, anders zijn we genoodzaakt verdere maatregelen te nemen.

Regards,
The Htforum.nl Team.


Als het beheren van mijn eigen topic als "ongewenste activiteit" wordt gezien en dit de manier is hoe we met elkaar omgaan, dan verwijder mijn account en alle bijbehorende berichten maar meteen van dit forum.

Met vriendelijke groet,
Marcel
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Dirk

probeer voor de lol even hetzelfde op ZBA...ik gok dat je daar toch echt ongeveer dezelfde reactie zal krijgen ;D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Roksan

Quote from: MarcelHLX on April  4, 2018, 17:31:39

Als het beheren van mijn eigen topic als "ongewenste activiteit" wordt gezien en dit de manier is hoe we met elkaar omgaan, dan verwijder mijn account en alle bijbehorende berichten maar meteen van dit forum.

Met vriendelijke groet,
Marcel

Als dit jouw manier van beheren is, lijkt me dat ook een strak plan!
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

MechanicalAnimal

Quote from: MarcelHLX on April  4, 2018, 17:31:39

Als het beheren van mijn eigen topic als "ongewenste activiteit" wordt gezien en dit de manier is hoe we met elkaar omgaan, dan verwijder mijn account en alle bijbehorende berichten maar meteen van dit forum.

Met vriendelijke groet,
Marcel

Marcel,

Ik zou je graag willen vragen wat je er toe heeft gezet om je topic dan zo op te schonen?
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

i2Paq

Quote from: MarcelHLX on April  4, 2018, 17:31:39

Als het beheren van mijn eigen topic als "ongewenste activiteit" wordt gezien en dit de manier is hoe we met elkaar omgaan, dan verwijder mijn account en alle bijbehorende berichten maar meteen van dit forum.

Met vriendelijke groet,
Marcel

Prima, iemand die zo denkt een forum te moeten verkloten ben ik liever kwijt dan rijk.

Ondanks dat het "jouw" topic is heb je niet meer het "recht" het leeg te halen.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

MarKath

#61
Quote from: i2Paq on April  4, 2018, 20:57:54
Prima, iemand die zo denkt een forum te moeten verkloten ben ik liever kwijt dan rijk.

Ondanks dat het "jouw" topic is heb je niet meer het "recht" het leeg te halen.



Jongens, stop met reageren en verwijder mijn account gewoon.
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!