YPAO setup microfoon

Started by kasper1985, January 6, 2018, 19:28:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kasper1985

Een week geleden m'n huiskamer omgegooid. En uiteraard ook de speakers op een andere plek.

Nou wilde ik vandaag de setup maar weer eens doorlopen met behulp van de YPAO microfoon en kan ik die dus nergens meer vinden. Hele huis+zolder afgespeurd maar het ding is onvindbaar. 5 jaar geleden waarschijnlijk ergens op een "slimme" plek opgeborgen.

De vraag is dus hoe kom ik aan een nieuwe setup microfoon voor een HTR-4065. Ik heb de "dealer" waar ik de receiver heb gekocht al gebeld maar die doen niet aan losse onderdelen en zijn geen gecertificeerde dealer tot zover dus de after sales van Coolblue  :( >:(

Op: https://nl.yamaha.com/nl/find/dealers/nl/index.html staat voornameljk Mediamarkt genoemd als ik op mijn postcode (Amsterdam) zoek maar als ik die bel is het antwoord dat ik maar langs moet komen dat ze dat telefonisch niet kunnen beantwoorden.

Dus dacht ik aan dit forum. Ik ben vast niet de enige die na jaren weer eens de setup microfoon nodig heeft en deze nergens kan vinden. Wat zijn jullie tips? Waar kan ik zo'n ding op de kop tikken?

Kasper
LG OLED C9 -Marantz NR1606- Marantz Pm7003 - Monitor audio BX5 - Nvidia shield - PS4 - PS3 - PS2 - Intel NUC gen8 Plex

mijkie

#1
via Ebay of Alle misschien

of iemand in jouw regio, die hem even uit wilt lenen
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

darkrunner

Ik heb een rx-1600 in de berging staan geen ab meer dus kan geen YPOA setup doen heb wel de microfoon nog geen idee of die ook op de HTR-4065 werkt.

kasper1985

Hartelijk dank voor de reacties!

Inmiddels heb ik de setup mic gevonden. Mocht er iemand in Amsterdam zijn die zijn Yamaha setup mic (in de toekomst) kwijt is, ik heb er dus 1 te leen.

Kasper
LG OLED C9 -Marantz NR1606- Marantz Pm7003 - Monitor audio BX5 - Nvidia shield - PS4 - PS3 - PS2 - Intel NUC gen8 Plex