De meest dure luidsprekers ter wereld.

Started by Kempenaartjes, January 6, 2018, 13:00:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kempenaartjes

Op de link vind je de meest dure luidsprekers ter wereld https://www.whathifi.com/features/11-worlds-most-expensive-loudspeakers

Mocht iemand 1 van deze in bezit hebben, dan meld ik me aan voor een M&G :P

Lucky.L

Of ze goed klinken weet ik niet maar lelijk zijn ze iig wel !
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Kempenaartjes

Net pensioenfondsen, ze zijn grootst gaan spelen en minderen sterk van waarde ;)

eddy135

Quote from: Lucky.L on January  6, 2018, 13:03:57
Of ze goed klinken weet ik niet maar lelijk zijn ze iig wel !
Gelukkig zijn ze niet allemaal echt!  ;D

Zitten volgens mij 3 of 4 paar bij die gewoon gefotosoept zijn...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Roksan

Ben ik blij dat ik niet rijk genoeg ben om zulke lelijke luidsprekers te kopen  :P
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

eddy135

#5
Quote from: Roksan on January  6, 2018, 14:00:07
Ben ik blij dat ik niet rijk genoeg ben om zulke lelijke luidsprekers te kopen  :P

Precies! Ieder nadeel heb z'n voordeel... ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Robiwan

Ik heb liever die blonde dame die er tussen staat ;)

Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

bmateijsen

Leuk hoor... 5 miljoen voor goede luidsprekers.... ik zeg omsmelten! ;D. Een paar van deze luidsprekers heb ik gehoord, waaronder de Magico's, B&M en het model onder deze Wisdom's...

solitaire

je had deze site ook altijd http://www.milliondollarstereos.com/speakerlist.php

ben blij dat ik geen miljonair ben, en wél weet wat ik met m'n centjes wil

en dat is niet iets van die pagina's ...

alhoewel ... een setje Verity Monsalvat's ....




soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

fasteddie

Quote from: Robiwan on January  6, 2018, 15:06:18
Ik heb liever die blonde dame die er tussen staat ;)



Die zijn ook niet echt ;D

Robiwan

Quote from: fasteddie on January  6, 2018, 17:34:35
Die zijn ook niet echt ;D

kan best zo zijn maar toch liever dan die lelijke speakers :D
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Richi

Toch bijzonder dat er diverse merken op deze pagina's staan waar ik nog nooit van had gehoord. Zelfs in de Stereophile vind je deze merken niet.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Staaled

Quote from: Robiwan on January  6, 2018, 15:06:18
Ik heb liever die blonde dame die er tussen staat ;)


Onderin zit nog wat opbergruimte voor haar schoenencollectie.

Wat een hopeloos ding om kennis- en smaaklozen geld uit de zak te kloppen.
Foto zegt enkel : STATUS
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

eddy135

Quote from: Staaled on January  6, 2018, 18:51:05


Wat een hopeloos ding om kennis- en smaaklozen geld uit de zak te kloppen.
Prima toch!


Foto zegt enkel : STATUS
[/quote]
En: ik heb een heel hoog plafond!  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Rudy1968

Een paar van genoemde speakers kan je in München horen, net als een aantal niet genoemde, edoch net zo moeilijk betaalbare speakers, die ook fantastisch kunnen klinken.
Prijskaartje zegt echter niet alles, bv. de Dynaudio Special Forty was één van de mooist/muzikaal klinkende speakers, voor een niet onbereikbaar bedrag.

fasteddie


Staaled

1500 per stuk.
Ik heb nog steeds een zwak voor Dynaudio.
Deze lijken mij fraai in al hun eenvoud qua verschijning. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Kempenaartjes

Quote from: fasteddie on January  7, 2018, 09:01:03
Hoe onbereikbaar is "onbereikbaar"?

Dat is voor iedereen verschillend. Gaat erom dat je tevreden bent met wat je hebt.  :smile:

Dan nog kan het een ervaring zijn om dergelijk spul eens te mogen beluisteren zoals @bmateijsen schreef. Wil hij enkele nog laten omsmelten  :crazy:

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Jimi Hendrix

Zou je hier nu ook levenslang gratis een periodieke medische onderhoudsbeurt voor je oren bij krijgen?  :bigsmile:
What we do now echoes in eternity

Kempenaartjes

#20
Quote from: solitaire on January  6, 2018, 17:07:29
je had deze site ook altijd http://www.milliondollarstereos.com/speakerlist.php

ben blij dat ik geen miljonair ben, en wél weet wat ik met m'n centjes wil

en dat is niet iets van die pagina's ...

alhoewel ... een setje Verity Monsalvat's ....

Een leuke link. Staat ook mooi spul op, maar niet weggelegd voor ons ;)
Overigens nooit geweten dat LS in dergelijke prijsklasse bestonden!