Geen werkende microfoon bij DELL laptop

Started by stevefilmfreak54, January 5, 2018, 18:32:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stevefilmfreak54

Heb hier een DELL laptop voor mijn vrouw gekocht met windows 10 pro, de zus van mijn vrouw woont in Griekenland en iedere zaterdag is er contact met SKYPE, alleen deze keer lukt het niet omdat mijn vrouw`s laptop GEEN microfoon weet te vinden :(

Bij nadere zoek tochten via Google ben ik achter gekomen dat deze euvel komt door het installeren van windows 10, er schijnt een oplossing ervoor via DELL, een driver downloaden van windows 8 en te installeren in windows 10. Na deze installatie volgens DELL is het microfoon weer werkend te krijgen.

Ik heb niet de computer kennis om dit te doen, is er hier iemand die mij stap voor stap kan uitleggen hoe ik deze driver moeten installeren?

Bij voorbaat dank
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

dennism

Normaliter is een driver installeren bij Dell niet meer dan een paar keer next, next, finish klikken.