CX's stereo set

Started by c_x, January 4, 2018, 16:04:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.

c_x

Muisstille opnames man.... geruusloos... ik dacht bij de compleet stille intro zelf dat ik me vergist had van ingang :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.

c_x

yup yup, een professionele agfa tape, prachtige opnames en nu zonder het klein beetje ruis dat er was :)

c_x

Toch weer een optie op een Technics SU-9070... hopelijk deze keer wel :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


c_x

En 2 DBX toestellen *ashamed*

solitaire

terwijl ruis toch geen probleem was ?
Hinterm Horizont geht's weiter.

Hannibal_

Mijn hemel....

OMG...

Ehhhhhh.....

Held? 😉

Btw, zijn dat geen martin logans die je hebt staan?

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

c_x

Quote from: solitaire on July 19, 2018, 09:53:07
terwijl ruis toch geen probleem was ?

Meh, ik wil ermee experimenteren op m'n casette en elcasette decks :)

c_x

Quote from: Hannibal_ on July 19, 2018, 23:13:27
Mijn hemel....

OMG...

Ehhhhhh.....

Held? 😉

Btw, zijn dat geen martin logans die je hebt staan?

Yup, Martin Logan SL3, gekocht inclusief de gigantische dozen een jaar of 2 geleden voor een goeie 800 euro, ze zijn het meer dan waard :)

En als held werd ik nog nooit omschereven :D

Hannibal_

Shit man....

Voor 800€ wil ik 10 van die sets (bij wijze van spreken)! Serieus?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

c_x

Ik was op zoek naar iets nieuws en deze stonden op 2de hands voor die prijs, de vriendelijke meneer gebeld en ik mocht langs gaan... stonden te spelen op een accuphase amp.

Heb direkt m'n akkoord gegeven en in een grote camionet van m'n baas geladen. Spelen echt geweldig en voor dat geld kon ik echt niks beters hebben denk ik. Wie weet wat hebben die dingen nieuw niet gekost.

De Mcintosh amp heb ik wel bijna volle pot betaald maar het ding was maar 8 jaar oud en volledig geservised incl. nieuwe lampen (geconfirmeerd door de winkel waar het gebeurde)

Die heb ik 3000 betaald (was nieuw over de 6000)

Hannibal_

Fantastisch!

Ik denk dat je ook maar eens aan de staatsloterij of zo mee moet gaan doen ;)
Lucky lucky lucky
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

c_x

Ik doe regelmatig mee met de Belgische variant en nog nooit een euro gewonnen [emoji14]

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


Hannibal_

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

c_x



Quote from: Hannibal_ on July 23, 2018, 23:02:28
Lol

Lol Hannibal... ik moet meer naar je beginnen luisteren, gisteren won mn vriendin voor ons tweetjes voor zondag een duo ticket voor tomorrowland... gij brengt geluk in mn topic man, blijven posten hier!

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


solitaire

ingestraalde stickertjes stekkertjes dopjes ed. als accessoire voor audio is helemaal hot ... misschien dat Hannibal zijn licht daar ook eens over moet schijnen ... slim aangepakt kan hij er een leuk zakcentje mee verdienen ...


btw, even opgezocht, en: Hannibal is een Hebreewse jongensnaam, het betekent `verdienstelijke`... 8)


veel plezier op Tomorrowland zondag !
Hinterm Horizont geht's weiter.

Hannibal_

Ohhhhhhhhh!

Te veel.... veeeeeeel te veel eer...

Maar wel aardig ;)

Maar ehhhh dat ehhhh instralen he.....
wat schuift het? ;)

Heel veel plezier in tomorrowland man...
Vergeet niet je vriendin minimaal nog meer credit te geven dan mij

And........ I rest my cast, lucky bastard ;)
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

solitaire

Quote from: Hannibal_ on July 24, 2018, 18:42:49
...
Maar ehhhh dat ehhhh instralen he.....
wat schuift het? ;)
...

nou ja, als ik sommige van de tunings producten van bv. Biophotone / Creaktiv Systems / Phonosophie / Vortex / WA-Quantum zie, dan denk ik toch dat een leuke marge te behalen is ... (niets op tegen hoor, klant bepaald>klant betaald ...)

oh, als je je met dergelijke spullen inlaat verlies je denk ik wel wat van het aanzien dat je nu klaarblijkelijk bij CX geniet ;)
Hinterm Horizont geht's weiter.

c_x

22 augustus heb ik een afspraak voor Technics SU9070... en de man in kwestie heeft er nog 1... zou ik?  :colgate:

Met 3 van dezelfde pre amps heb ik wel plaats voor: 9 phono ingangen waarvan 3 MC en 6 MM, 9 Tape REC/PLAY in en uitgangen, 3 auxen en 3 tuners (laatste 2 hebben dezelfde ingangswaarden dus in feite 6 auxen)... Daarbij heb ik nog 2 extra phonostages (maakt dus 11 phono ingangen) en mogelijkheid om van 1 MM nog 1 MC te maken.

En dan heb ik nog m'n Acon Professional pre amp met nog eens 4 ingangen.

Mocht ik er dus 2 nemen ipv 1 ga ik denk ik nooit meer tekort komen en kwa kwaliteit, het blijft 70's Technics kwaliteit van hun topreeks dus 't is niet een hoop rommel dat ik bij elkaar klop.


1 of 2 dus *twijfel allom*

solitaire

koop ze gewoon alle twee: jou nu zo'n beetje kennende krijg je de komende tijd voldoende apparatuur bij elkaar om alle ingangen gevuld te krijgen :coffee:
Hinterm Horizont geht's weiter.

c_x

Mijn kamer is eigenlijk uit zn voegen aant barsten :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


solitaire

ow come on ... een paar doosjes van 40x20x10 kunnen er echt nog wel bij :clapping:
Hinterm Horizont geht's weiter.

Hannibal_

Ik vind wel dat je er een keer een evenement van moet maken....
Heineken music hall, arena?

En dan de tafels in een halve circel, die DJ's allemaal eens wat laten zien...

Je weet toch (hele stomme opmerking, i know, maar ook ironisch bedoelt) dat er ook losso phono pre-tjes zijn?

:hehe:
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

c_x

Yup en zo heb ik er twee. Een thorens mm008 en een oude ortofon. Met die 3 pre amps erbij maakt dat 11 phono ingangen. En ik heb 6 platendraaiers en een van mijn sp10's krijgt een nieuwe plint met 3 armen. Dus ik heb al 9 ingangen nodig :D.

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk