CX's stereo set

Started by c_x, January 4, 2018, 16:04:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

c_x


solitaire

OK, OK, jammer, het zijn zulke leuke spullen :worship:


luisterse





soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

c_x

Altijd welkom om eens te luisteren uiteraard :)


c_x



Owja, en deze kleinigheid ook gekocht :)








patsijb

mooi vind ik mcintosh ni maar tiz wel n bakbeest haha

c_x

Vind je? Ik heb het net voor de zwart glazen fronten met blauwe vu meters :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


Markless

Wat een gave versterker!

c_x

Gisteren eindelijk om geweest. Behalve dat het een goeie amp is is het echt ook een mooi ding



Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


c_x

Kamer voor 90% afgewerkt

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


patsijb

je heb bijna n winkeltje haha

c_x

Een winkel in ouwe meuk :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


KillerbeeNL

GE-WEL-DIG , heb er geen verstand van maar die zwarte versterker en de bandrecorder vind ik helemaal geweldig [emoji123][emoji869][emoji108][emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

c_x

Dank u wel. T zijn mn laatste aanwinsten :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


c_x

#38
Volledig af










Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

c_x

Merci makker :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


c_x

Nu eens gaan shoppen voor ne leuken TV :)

c_x



solitaire

Bij zo'n prachtige set in een psychedelische setting hoort gewoon ook prachtige psychedelische muziek ... een vroege Pink Floyd :exclamation:
Hinterm Horizont geht's weiter.

c_x

Oh jeetje, ik luister naar heel veel hoor. Ik kan uren naar dezelfde platen van Dire Straits en Leonard Cohen luisteren alsook de klassieke stukken van de bekende componisten.

Maar heb ook wel wat jeugdsentiment en als ik daarover spreek in dezelfde zin als de merken waarmee ik het beluister dan lopen veel "audiofielen" al onmiddellijk weg wegens voor hun "geen muziek maar lawaai"

Ik heb zo goed als alles van Bonzai Records op plaat en jawel jullie eigen Nederlands goeie ouwe Hardcore waarvan ik de gelukkige bezitter van van ALLE Thunderdome verzamelalbums.

Ik ben al meer dan eens scheef bekeken geweest omdat ik daar regelmatig naar luister, sterker nog, ik zet de zeldzame en dure Thunderdomes allemaal om op tape om de platen zelf wat te sparen (sommige zijn echt een nier waard)


Sorry als het niet strookt met jullie idee :p



chansig

Wat doet een nier tegenwoordig ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

c_x

Sommige 2 a 300 euro, sommige nog meer

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


W.Otter

Grappig en ik begrijp je volkomen! Ook hier aardig wat jeugdsentiment bij het zien van die albums en enige vorm van jaloezie ;)
Dat zal wel even gekost hebben om te verzamelen!

Het mooie aan muziek is dat niet iedereen het mooi hoeft te vinden, is het mooie muziek? Nee.. is het nostalgisch lekker om af en toe even goed wat stoom af te blazen? Uiteraard.

Gewoon doen waar je zin in hebt

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

c_x

Ach zolang ik het leuk vind ist goed he en inderdaad niet iedereen hoeft het goed te vinden. Spijtige is dat ik al verstaan heb van bepaalde zelf uitverkoren audiofielen dat deze muziek niet hoort op zo'n installatie... Denk dat ik daar zelf wel mag over beslissen.

Ja het heeft wat tijd en ook centjes gekocht om die albums te vinden. Eentje hen ik zelf laten terugvliegen uit Australie

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk